Gå til innhold

Herregud, for en tragisk liste

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

29

• kie

11

• birdie

11

• Line

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja.

Men nå var nå mesteparten bare barnerumper for oss voksne da, Z!

Skrevet

Ja.

Men nå var nå mesteparten bare barnerumper for oss voksne da, Z!

Sant nok - og jeg så jo at det var noe som ikke stemte - bare ikke hva.

Gjest retvizan
Skrevet

Jeg var faktisk helt sikker på at jeg skulle klare å finne et par ok mannebein på den lista. Foruten Clooney da. Det gjorde jeg ikke.

Ja.

Skrevet

Sant nok - og jeg så jo at det var noe som ikke stemte - bare ikke hva.

Jepp. De er vel ikke skikkelig tørr bak ørene engang.....

Skrevet

Hadde nå litt sansen for flere av dem, jeg da....

Mulig det har gått for lang tid siden siste nummer siden stadig flere blir "tagbare" ;-)

Skrevet

Hadde nå litt sansen for flere av dem, jeg da....

Mulig det har gått for lang tid siden siste nummer siden stadig flere blir "tagbare" ;-)

Mulig kie, mulig :) Hvem av småripsene hadde du sans for?

Skrevet

Mulig kie, mulig :) Hvem av småripsene hadde du sans for?

*kremt*

Eh....

De fleste ;-)

Men Clooney er så absolutt å foretrekke dersom jeg kom i den *hehe* _uheldige_ situasjonen at jeg måtte velge, da.

Gud, dette var patetisk!!

Det er definitivt for lenge siden sist, ja.

Skrevet

*kremt*

Eh....

De fleste ;-)

Men Clooney er så absolutt å foretrekke dersom jeg kom i den *hehe* _uheldige_ situasjonen at jeg måtte velge, da.

Gud, dette var patetisk!!

Det er definitivt for lenge siden sist, ja.

Jo, men trøst deg med at du er ikke _helt_alene. Vanedis likte de 5 første .....

Skrevet

Følte meg brått veldig gammel, jeg - det var jo bare smårips, jo. Med unntak av Clooney, da.. *sikle*

Men, hm, hvis vi først skal henge oss opp i dette med utseende, da: til nød han fotballspilleren som vant Robinson, og så gjorde faktisk han kulekjøreren et ganske godt inntrykk da jeg så ham på Letterman under OL (da inkluderer jeg litt mer enn utseendet).

Gjest Uglemor
Skrevet

Ja! Men Clooney er til gjengjeld _meget_ tagbar...

Skrevet

Kjekkasen nr. 1 bør ikke spyttes på. Ellers så er Clooney mer enn tagbar.

Skrevet

Ben Affleck er jo med *slurp*!...de andre var kanskje litt unge da..bortsett fra Clooney..men av han og Affleck..ikke tvil..Affleck...mmmmmmmmmmmmmmm

(jeg er glad min mann ikke er særlig ofte på dol:)

Skrevet

Enig.

Clooney er tagbar, og resten...vel, fant ingen jeg syntes var noe særlig, jeg.

Skrevet

Enig med du. Ikke mye tagbart der nei. Gamle Mel Gibson er jo ikke ungkar heller... ;o)

Skrevet

Ja det var en tragisk liste, uten om George Clooney da *SIKLE* Man kunne jo få uanstendige drømmer av noe sånt som han! *s*

Skrevet

Clooney er absolutt tagbar, ja. Av de andre her var det bare Joshua Jackson som er verd å titte to ganger på. Men fysj for et grusomt bilde de hadde på ham! Gylne lokker og hår i ansiktet!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...