Gå til innhold

Herregud, for en tragisk liste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

29

• kie

11

• birdie

11

• Line

4

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor er ikke han på lista? Jeg tror du holder oss for narr.

Han er tilfeldigvis (og heldigvis) ikke kjendis, men jeg kan si så mye at damene på jobben sukker som den rene Coca Cola Light Break reklamen når han stikker innom....

Meeeget fornøyd (hvis han bare kunne logge av / jeg tok meg sammen til å logge av)....*s*

Annonse

Øynene på Clooney kan iallefall sjarmere meg i senk... ;o)

Enrique Iglesias har for mye dådyrøyne for min del, og alle de andre... Næsj...jeg er for kresen.

Jeg har aldri likt han Clooney fyren helt til jeg så han i et intervju sammen med Andy Garcia, Julia Roberts og flere andre i forbindelse med en film. Han er virkelig skjønn - stappa med selvironi og humor. Jeg mener også at jeg kunne ane et par iq'er - og det er jo ikke å forakte.

Han er tilfeldigvis (og heldigvis) ikke kjendis, men jeg kan si så mye at damene på jobben sukker som den rene Coca Cola Light Break reklamen når han stikker innom....

Meeeget fornøyd (hvis han bare kunne logge av / jeg tok meg sammen til å logge av)....*s*

Logge av? Er ikke du du gift'a?? Når man er gift så trenger man verken nye klær, ei heller å logge av dol ;)

Annonse

Ben Affleck er jo med *slurp*!...de andre var kanskje litt unge da..bortsett fra Clooney..men av han og Affleck..ikke tvil..Affleck...mmmmmmmmmmmmmmm

(jeg er glad min mann ikke er særlig ofte på dol:)

Jeg syns du skal dra din mann med på dol - det er for lite menn her.

Følte meg brått veldig gammel, jeg - det var jo bare smårips, jo. Med unntak av Clooney, da.. *sikle*

Men, hm, hvis vi først skal henge oss opp i dette med utseende, da: til nød han fotballspilleren som vant Robinson, og så gjorde faktisk han kulekjøreren et ganske godt inntrykk da jeg så ham på Letterman under OL (da inkluderer jeg litt mer enn utseendet).

Fotballspilleren som vant Robinson??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...