Gå til innhold

Herregud, for en tragisk liste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

29

• kie

11

• birdie

11

• Line

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg har aldri likt han Clooney fyren helt til jeg så han i et intervju sammen med Andy Garcia, Julia Roberts og flere andre i forbindelse med en film. Han er virkelig skjønn - stappa med selvironi og humor. Jeg mener også at jeg kunne ane et par iq'er - og det er jo ikke å forakte.

Nei...men en som er så full av sjarm, samtidig som han kanskje har en del mellom ørene også...slike gutter vokser ikke på trær. Men NOE må det da være likevel, han klarer jo ikke å holde på ei dame. Han er vel typen som aldri blir voksen nok, eller som er såpass usikker på seg selv at han ikke klarer å ha noe stabilt liv. Jeg ville ikke hatt ham, men hadde nok latt meg sjarmere.

Nei...men en som er så full av sjarm, samtidig som han kanskje har en del mellom ørene også...slike gutter vokser ikke på trær. Men NOE må det da være likevel, han klarer jo ikke å holde på ei dame. Han er vel typen som aldri blir voksen nok, eller som er såpass usikker på seg selv at han ikke klarer å ha noe stabilt liv. Jeg ville ikke hatt ham, men hadde nok latt meg sjarmere.

Nei, takke meg til den norske mann. Litt mer selvtillit uten alkohol og han er den beste i verden.

Da holder jeg selvfølgelig Viggo Mortensen utenfor *dååån*

Ringenes Herre - du har vel sett den?

http://www.houseoftelcontar.com/

Åh, han ja! Visste ikke at det var en skuespiller som het det, men jeg kjenner igjen fyren fra filmen.

Jeg måtte jo bare le, for jeg så for meg Viggo Kristiansen, han der B-kjendisen. Han er ikke mye mann... ;o))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...