Zirine Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg fatter ikke hva alle dere gjør på forum for Mat og ernæring?? Jeg kikker nedover lista og må tørke sjokolade av alle nickene her .... Huff - jaja .... jeg får gå på forum for idrett - dit kommer dere hvertfall ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg fatter ikke hva alle dere gjør på forum for Mat og ernæring?? Jeg kikker nedover lista og må tørke sjokolade av alle nickene her .... Huff - jaja .... jeg får gå på forum for idrett - dit kommer dere hvertfall ikke. Det kan du banne på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Ja, jeg stoler på deg i denne saken. Kunne eventuelt lage en FU om det, men jeg blir så sjenert. Det skjønner jeg godt, men nå skal du huske at vi er på forum for mat og ernæring avil - det er lov til å stille sånne spørsmål her. Bare jeg får ut denne andre gjengen her såe ..... *feie dem ut* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Nei, absolutt ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Nei, absolutt ikke. Hva er da vitsen med å si: "men frukt kan man spise så mye man vil av" ? Det er jo_liten_vits da *fnyse* Nei, nå er det Judging Amy *poff* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marix Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Mett..?? Både ja og nei. Magen kan kjennes "fylt opp" etter frukt, men metthetsfølesen er ikke tilfredsstillende, jeg har sug etter noe mer "håndfast", hvis du skjønner hva jeg mener. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hva er da vitsen med å si: "men frukt kan man spise så mye man vil av" ? Det er jo_liten_vits da *fnyse* Nei, nå er det Judging Amy *poff* Det er en tilvenningssak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Blir mett en kort stund, som et par timer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melange Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 slik spørsmål er perfekt for åpent forum, her er en mer seriøs forum... vær så snill, slik diskusjon med tusen innlegg går ingen stedet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene3~dulcina Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Ja, men jeg har lang trening. Er avocado en frukt? avokado er feit frukt, ikke grønnsaker som zirine sa... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hva er da vitsen med å si: "men frukt kan man spise så mye man vil av" ? Det er jo_liten_vits da *fnyse* Nei, nå er det Judging Amy *poff* De prøver å kødde med hjernen din, Zirine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 avokado er feit frukt, ikke grønnsaker som zirine sa... Så er ihvertall svaret: Man kan bli mett av frukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 slik spørsmål er perfekt for åpent forum, her er en mer seriøs forum... vær så snill, slik diskusjon med tusen innlegg går ingen stedet! Nei, men du - dette var et seriøst spørsmål fra min side - jeg tenkte at et slikt spørsmål ville passe her all den tid det handler om ernæring. Kanskje ville jeg også få svar på hvorfor frukt ikke metter. Det er da ikke min feil at alle disse gjøkene svarer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 avokado er feit frukt, ikke grønnsaker som zirine sa... sa og sa ... jeg foreslo veldig forsiktig .... jeg hadde jo ikke peiling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melange Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Nei, men du - dette var et seriøst spørsmål fra min side - jeg tenkte at et slikt spørsmål ville passe her all den tid det handler om ernæring. Kanskje ville jeg også få svar på hvorfor frukt ikke metter. Det er da ikke min feil at alle disse gjøkene svarer. ja, jeg forstod det nå! beklager 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene3~dulcina Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 sa og sa ... jeg foreslo veldig forsiktig .... jeg hadde jo ikke peiling hehe greit da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Mett..?? Både ja og nei. Magen kan kjennes "fylt opp" etter frukt, men metthetsfølesen er ikke tilfredsstillende, jeg har sug etter noe mer "håndfast", hvis du skjønner hva jeg mener. Japp, jeg skjønner, men_hvorfor_ blir vi ikke mette av frukt? Fordi det er mest vann? Er det mest vann? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raglan Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg blir mett en stund bare jeg. Og etterpå har jeg like lyst på noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg blir mett av banan og rosiner. Annen frukt stagger bare den verste sulten en liten stund, men bananer er skikkelig "lang" mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg blir mett av banan og rosiner. Annen frukt stagger bare den verste sulten en liten stund, men bananer er skikkelig "lang" mat. Ja, den er skikkelig lang altså Rosiner - der sa du det. Er rosiner usunt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.