Gå til innhold

er du flink i astrologi?


Gjest vincenza

Anbefalte innlegg

Gjest vincenza

Nå er jeg veldig i tvil her. Jeg har to barn som jeg var sikker på var vekt og skytte. Men så leser jeg noen steder at de ikke er det, men er jomfru og skorpion?

Guttungen er født 23.september 2000 (jomfru eller vekt?), og jentungen er født 22.november 2001 (skorpion eller skytte?).

Ikke det at jeg er så veeeldig interessert i astrologi, men jeg ble så nysgjerrig på hva som egentlig er riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    15

  • naiv

    2

  • favn

    2

  • avil

    2

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Hadde det vært astronomi så....

Jeg leste alle horoskopene i en hel astrologibok og fant tre horoskoper som passet best til meg (stemte bare halvveis i snitt på de tre) , og ingen av dem var det jeg var født i. Jeg tror f... meg jeg er et mislykket menneske !

Det forrige horoskopet mitt jeg leste i en avis, stemte absolutt ikke det minste, er ikke det skremmende ? Jeg løp og gjemte meg under en busk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Hadde det vært astronomi så....

Jeg leste alle horoskopene i en hel astrologibok og fant tre horoskoper som passet best til meg (stemte bare halvveis i snitt på de tre) , og ingen av dem var det jeg var født i. Jeg tror f... meg jeg er et mislykket menneske !

Det forrige horoskopet mitt jeg leste i en avis, stemte absolutt ikke det minste, er ikke det skremmende ? Jeg løp og gjemte meg under en busk jeg.

Det er nok fordi kvinten stod i nord då du vart unnfanga. Då blir det gjerne slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vincenza

Hadde det vært astronomi så....

Jeg leste alle horoskopene i en hel astrologibok og fant tre horoskoper som passet best til meg (stemte bare halvveis i snitt på de tre) , og ingen av dem var det jeg var født i. Jeg tror f... meg jeg er et mislykket menneske !

Det forrige horoskopet mitt jeg leste i en avis, stemte absolutt ikke det minste, er ikke det skremmende ? Jeg løp og gjemte meg under en busk jeg.

Hvis du leser et horoskop du tror er skrevet akkurat til deg, så vil du alltids finne noe som stemmer. Tror nå jeg da. Hvis du vrir og vender litt på det og tenker nøøøøye etter.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det er nok fordi kvinten stod i nord då du vart unnfanga. Då blir det gjerne slik.

Kvinten i nord,..javel...hvor sto hveten henne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Kvinten i nord,..javel...hvor sto hveten henne da?

Kveiten meiner du, er ikkje den i havet, da? Og havet ligg i ...., ligg i sør?

*forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvis du leser et horoskop du tror er skrevet akkurat til deg, så vil du alltids finne noe som stemmer. Tror nå jeg da. Hvis du vrir og vender litt på det og tenker nøøøøye etter.:o)

Jo da, det vil nok forekomme. Jeg har et åpent sinn, men ikke hull i hodet....

Bare ingen bestemmer hva et barn skal bli på basis av det tullet der, uff.

Hitler konsulterte astrologer, og de var dritnervøse, han var kjent for å gjøre kort prosess. Så de rodde som guder for ikke å drite seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kveiten meiner du, er ikkje den i havet, da? Og havet ligg i ...., ligg i sør?

*forvirra*

Kvinten og hveten. Hører ikke de sammen da? Eller, det er vel det de ikke gjør, de skal skilles og ...ja, jeg husker ikke helt nøyaktig. Tror det er noe bibelsk. Sikkert i samme kapittelet som sennepsfrøet.

Ja? Hvor står hveten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kvinten og hveten. Hører ikke de sammen da? Eller, det er vel det de ikke gjør, de skal skilles og ...ja, jeg husker ikke helt nøyaktig. Tror det er noe bibelsk. Sikkert i samme kapittelet som sennepsfrøet.

Ja? Hvor står hveten?

På åkern sammen med ekornet, de er to ganske ulike kornsorter egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

På åkern sammen med ekornet, de er to ganske ulike kornsorter egentlig.

Nå må du gje deg, høyr på ei ekte bondetuppe: ekorna er ikkje i åkeren, dei sit fint på stubben sin når skuleklokka slår! (Eller var det pinnsvinet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

På åkern sammen med ekornet, de er to ganske ulike kornsorter egentlig.

Ekorn er et kult korn. Særlig E-457-korn. Er det det du mater hønene dine med? Har de kvinter? Ikke hønene da, men ekorna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nå må du gje deg, høyr på ei ekte bondetuppe: ekorna er ikkje i åkeren, dei sit fint på stubben sin når skuleklokka slår! (Eller var det pinnsvinet?)

Pøh ! Jeg vet f eks fra en innbilt bonde at egg er skalldyr, det har jeg sett med egne ører. Finmalt ekorn er utmerket til å bake med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gje deg, høyr på ei ekte bondetuppe: ekorna er ikkje i åkeren, dei sit fint på stubben sin når skuleklokka slår! (Eller var det pinnsvinet?)

Total forvirring. På tide å skille klinten fra kveita. Eller skitt og kanel. Hummer og kanari. Fugl eller fisk. Aur om saur. Volapyk og sort snakk. Ikke enkelt, dette. Får skaffe meg en sikt. Evt. et dørslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nå må du gje deg, høyr på ei ekte bondetuppe: ekorna er ikkje i åkeren, dei sit fint på stubben sin når skuleklokka slår! (Eller var det pinnsvinet?)

Den kan jeg! *Hopper opp og ned*

Bolla pinnsvin satt i toppen av et tre

Hun er aldri ferdig når hun skal avsted

Ingen doktor kunne hjelpe

for nå skal bolla pinnsvin gå til skoooolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Total forvirring. På tide å skille klinten fra kveita. Eller skitt og kanel. Hummer og kanari. Fugl eller fisk. Aur om saur. Volapyk og sort snakk. Ikke enkelt, dette. Får skaffe meg en sikt. Evt. et dørslag.

Dette blir en herlig suppe, bedre enn astrologi. Jeg leser helst de horoskopene som sier jeg skal bli rik , kjekk, berømt, intelligent og ugift. Foreløpig er jeg bare to av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Ekorn er et kult korn. Særlig E-457-korn. Er det det du mater hønene dine med? Har de kvinter? Ikke hønene da, men ekorna?

Kjære deg, eg har da ikkje høner! Snegler i salaten: ja, høner i åkeren:nei.

Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Den kan jeg! *Hopper opp og ned*

Bolla pinnsvin satt i toppen av et tre

Hun er aldri ferdig når hun skal avsted

Ingen doktor kunne hjelpe

for nå skal bolla pinnsvin gå til skoooolen!

Ingen doktor kunne hjelpe nei, DET var i alle fall sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...