Gå til innhold

er du flink i astrologi?


Gjest vincenza

Anbefalte innlegg

Dette blir en herlig suppe, bedre enn astrologi. Jeg leser helst de horoskopene som sier jeg skal bli rik , kjekk, berømt, intelligent og ugift. Foreløpig er jeg bare to av disse.

Teller dol-berømmelse ikke?

Går ut fra at du mente at du ihvertfall var rik og kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    15

  • naiv

    2

  • favn

    2

  • avil

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest pirrka

Pøh ! Jeg vet f eks fra en innbilt bonde at egg er skalldyr, det har jeg sett med egne ører. Finmalt ekorn er utmerket til å bake med.

Interessant. Korleis GI har malt ekorn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Teller dol-berømmelse ikke?

Går ut fra at du mente at du ihvertfall var rik og kjekk.

Hmmm... vet ikke, alt er relativt sa Einstein. Men man kan ikke være relativt ugift....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kjære deg, eg har da ikkje høner! Snegler i salaten: ja, høner i åkeren:nei.

Makan.

Jamen, jamen, ulven har høner! Mange. Ikke min ulv, men han høneulven. De bor i postkassa hans. Det sa han selv en morgen han var trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jamen, jamen, ulven har høner! Mange. Ikke min ulv, men han høneulven. De bor i postkassa hans. Det sa han selv en morgen han var trøtt.

Høh, forsnakkelser blir man forfulgt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka Hovland

Jamen, jamen, ulven har høner! Mange. Ikke min ulv, men han høneulven. De bor i postkassa hans. Det sa han selv en morgen han var trøtt.

Ulven ET høner kjære deg, høner og jegerar og slikt. Og ekorn og doktorar.

Bur i ei postkasse? Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ulven ET høner kjære deg, høner og jegerar og slikt. Og ekorn og doktorar.

Bur i ei postkasse? Ok.

Naboen sa til meg i dag: så store tenner du har bestemor !! han må ha hørt noen rykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ulven ET høner kjære deg, høner og jegerar og slikt. Og ekorn og doktorar.

Bur i ei postkasse? Ok.

DEN ulven eter ikke høner. DEN ulven er en rik, relativt ugift og høneelsker. Det er muligens derfor han forblir i sin relative tilstand. Han eter ekorn og sannsynligvis doktorer, det har du rett i.

Og ja, hønene bor i postkassa.

*Påståelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka Hovland

Naboen sa til meg i dag: så store tenner du har bestemor !! han må ha hørt noen rykter.

Er det du som bur i postkassa? Fårikålen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er det du som bur i postkassa? Fårikålen da?

Fårikålen, der må jeg først få tak i noe lammekjøtt, men det er så fnisete og motvillig så. Kokes til det slutter å breke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka Hovland

DEN ulven eter ikke høner. DEN ulven er en rik, relativt ugift og høneelsker. Det er muligens derfor han forblir i sin relative tilstand. Han eter ekorn og sannsynligvis doktorer, det har du rett i.

Og ja, hønene bor i postkassa.

*Påståelig*

Akkurat?

Gøymer doktoren min litt unna eg, slik i tilfelle. Er han trygg i postkassa, eller blir det heilt feil? (Vi HAR jo seng altså, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

DEN ulven eter ikke høner. DEN ulven er en rik, relativt ugift og høneelsker. Det er muligens derfor han forblir i sin relative tilstand. Han eter ekorn og sannsynligvis doktorer, det har du rett i.

Og ja, hønene bor i postkassa.

*Påståelig*

Tilstand ? Her står det bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pirrka Hovland

GI ?

Glykemisk indeks vel, korleis overlever du utan ingåande kjennskap til GI? Forresten, kjøt er stort sett greit, men korn meir varierande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Akkurat?

Gøymer doktoren min litt unna eg, slik i tilfelle. Er han trygg i postkassa, eller blir det heilt feil? (Vi HAR jo seng altså, haha)

Postkassa høres herlig dyrisk ut! Go for it! Bare husk på å få alle delene i rett forhold til hverandre når dere skal kravle inn. For seint å rette opp sakene når dere først er på plass liksom. ;-)

Og du, rapport på dol i morgen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka Hovland

Postkassa høres herlig dyrisk ut! Go for it! Bare husk på å få alle delene i rett forhold til hverandre når dere skal kravle inn. For seint å rette opp sakene når dere først er på plass liksom. ;-)

Og du, rapport på dol i morgen?!

Rapport? Eg instalerer webkamera likegodt eg.

Godnatt!

*Forte seg ut i postkassa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Tilstand ? Her står det bra til.

Vart du skræmt no? He, he, tilstander er ikke farlige, vettu, bare hør her:

Han befant seg i en tilstand av ekstatisk lykkerus...Æsj...*Grøsse*.. jeg er ikke særlig god på sånt kliss, men du fatter poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport? Eg instalerer webkamera likegodt eg.

Godnatt!

*Forte seg ut i postkassa*

Pass bare på å få med deg trynet på postmannen når han kommer med posten i morra da...

*gapflirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Rapport? Eg instalerer webkamera likegodt eg.

Godnatt!

*Forte seg ut i postkassa*

Husk å hiv ut hønene først da! De eter webcamer.

Natta! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN ulven eter ikke høner. DEN ulven er en rik, relativt ugift og høneelsker. Det er muligens derfor han forblir i sin relative tilstand. Han eter ekorn og sannsynligvis doktorer, det har du rett i.

Og ja, hønene bor i postkassa.

*Påståelig*

Pokker, har du vært hos tannlegen i dag? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...