Gå til innhold

er du flink i astrologi?


Gjest vincenza

Anbefalte innlegg

Kvinten og hveten. Hører ikke de sammen da? Eller, det er vel det de ikke gjør, de skal skilles og ...ja, jeg husker ikke helt nøyaktig. Tror det er noe bibelsk. Sikkert i samme kapittelet som sennepsfrøet.

Ja? Hvor står hveten?

Klinten og hveten. evnt. Clinton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    15

  • naiv

    2

  • favn

    2

  • avil

    2

Mest aktive i denne tråden

Hadde det vært astronomi så....

Jeg leste alle horoskopene i en hel astrologibok og fant tre horoskoper som passet best til meg (stemte bare halvveis i snitt på de tre) , og ingen av dem var det jeg var født i. Jeg tror f... meg jeg er et mislykket menneske !

Det forrige horoskopet mitt jeg leste i en avis, stemte absolutt ikke det minste, er ikke det skremmende ? Jeg løp og gjemte meg under en busk jeg.

Du vet da at ukeblad/avishoroskoper er visvas. Det samme vil selvsagt mange (de fleste) hevde om 'seriøs' astrologi.

Men du skjønner det, at inntil du får satt opp et personlig horoskop handler det om å 'kategoriere' ut fra _ett_ referansepunkt, nemlig fødselsdatoen din - med andre ord hvilket soltegn du er født i. Og da ender du og endel andre opp som f.eks. Vekt, Løve eller Jomfru. Veeeeldig generelt, med andre ord.

Hadde jeg vært den jeg en gang var, kunne jeg skreddersydd horoskop til deg. Mulig ulve-ulet hadde fått et annet aaooooooh over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Er det klinten du tenker på? Klint og hvete...

Ja, det var det. Dvs helt til Ulven kom drassende på disse ekorna sine og forstyrra tankerekken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vart du skræmt no? He, he, tilstander er ikke farlige, vettu, bare hør her:

Han befant seg i en tilstand av ekstatisk lykkerus...Æsj...*Grøsse*.. jeg er ikke særlig god på sånt kliss, men du fatter poenget?

Lykkerusen må jeg vente med her på jobben venter overtid og masse arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Vart du skræmt no? He, he, tilstander er ikke farlige, vettu, bare hør her:

Han befant seg i en tilstand av ekstatisk lykkerus...Æsj...*Grøsse*.. jeg er ikke særlig god på sånt kliss, men du fatter poenget?

Det var en kommafeil som forårsaket at hønene havnet i postkassa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Pass bare på å få med deg trynet på postmannen når han kommer med posten i morra da...

*gapflirer*

Husk å være høflig, det er faren min ! Postmannen er far til fler enn du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du vet da at ukeblad/avishoroskoper er visvas. Det samme vil selvsagt mange (de fleste) hevde om 'seriøs' astrologi.

Men du skjønner det, at inntil du får satt opp et personlig horoskop handler det om å 'kategoriere' ut fra _ett_ referansepunkt, nemlig fødselsdatoen din - med andre ord hvilket soltegn du er født i. Og da ender du og endel andre opp som f.eks. Vekt, Løve eller Jomfru. Veeeeldig generelt, med andre ord.

Hadde jeg vært den jeg en gang var, kunne jeg skreddersydd horoskop til deg. Mulig ulve-ulet hadde fått et annet aaooooooh over seg.

Ikke si det til noen: jeg kan spå i tarotkort ! Jeg spådde en mannlig kompis på en fest at han ville møte en mann som ville forandre hans liv. Det var morsomt, men han lo liksom ikke så høyt... I hemmelighet dro han på den tiden på "handelturer" til København. Sannheten var at hen besøkte homosteder og slo ut håret der ingen kjente han. Et par mnd senere fant han en venn hjemme, og måtte "riste av seg skapet". Folk med enormt lange masker sto i kø. Spådommen gikk i oppfyllelse. Kompisen sa senere at spådommen fratok han nattesøvnen en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...