Gå til innhold

jeg er altså overvektig


Gjest hurlumhei

Anbefalte innlegg

Hehe, tenkte vi på likt nå tror jeg :)

Her kommer hurlumhei ut som NORMALVEKTIG.

Ja, klart hun er normalvektig. Få vil vel påstå noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    10

  • Taj Mahal

    9

  • Nemesis

    5

  • flisa

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest anonyme faen

*Kremt* Normalbmi? Er ikke den fra 20 til 25 eller noe da? Jeg har en bmi på 20 og alle har vel etterhvert sett at jeg slettes ikke er for tynn. Heller litt smålubben.

At du har en BMI på 20 tror jeg ikke i det hele tatt.Til det er du for rund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart hun er normalvektig. Få vil vel påstå noe annet.

Nemesis påstår man da er smålubben. Og det synes jeg var idiotisk sakt.

Kan se på bilde av Amiga som hun la ut. Om noen kaller det for smålubben , så er de forstyrret etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har en BMI på 20 tror jeg ikke i det hele tatt.Til det er du for rund

Men det er jo det jeg sier din faen. Jeg er ikke for tynn, SELV OM jeg har en bmi på 20. Heller litt smålubben.

Våkn opp ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemesis påstår man da er smålubben. Og det synes jeg var idiotisk sakt.

Kan se på bilde av Amiga som hun la ut. Om noen kaller det for smålubben , så er de forstyrret etter min mening.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg aldri lenger, men om jeg plusser på fire kilo siden forrige gang jeg veide meg (i jula), så får jeg en BMI på 18,9. Jeg er aldri syk, så godt som, det er isåfall flere år imellom. Blodtrykk og alt annet er også helt normalt.

Jeg har ikke noen som helst tro på det der BMI-styret for normalt sunne og friske folk som trives med seg selv. Hvorfor skal en person uten helseproblemer, rette seg etter noen tall som forståsegpåere har "forsket på"? Greit nok om det er for helsa sin skyld, men man skal ikke tukle med naturen om det ikke er spesielle årsaker til det...

For noen år siden hadde jeg problemer med vekta (typisk ungdomspress), men etter at jeg sluttet å veie meg, spiste sunt og fornuftig, så har klærne passet hele tida. OG jeg ble kvitt en stor bekymring...

"Hva om jeg veide to kilo mindre...bare en til...og en til..." Herregud, for ei tid det der var. Er så glad jeg har lært meg å drite i det der, og heller nyte livet og alt det byr på!

*Dukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonyme faen

Men det er jo det jeg sier din faen. Jeg er ikke for tynn, SELV OM jeg har en bmi på 20. Heller litt smålubben.

Våkn opp ass!

Din BMI er nærmere 26 enn 20. Ikke prøv deg da. Vi har øyne å se med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg aldri lenger, men om jeg plusser på fire kilo siden forrige gang jeg veide meg (i jula), så får jeg en BMI på 18,9. Jeg er aldri syk, så godt som, det er isåfall flere år imellom. Blodtrykk og alt annet er også helt normalt.

Jeg har ikke noen som helst tro på det der BMI-styret for normalt sunne og friske folk som trives med seg selv. Hvorfor skal en person uten helseproblemer, rette seg etter noen tall som forståsegpåere har "forsket på"? Greit nok om det er for helsa sin skyld, men man skal ikke tukle med naturen om det ikke er spesielle årsaker til det...

For noen år siden hadde jeg problemer med vekta (typisk ungdomspress), men etter at jeg sluttet å veie meg, spiste sunt og fornuftig, så har klærne passet hele tida. OG jeg ble kvitt en stor bekymring...

"Hva om jeg veide to kilo mindre...bare en til...og en til..." Herregud, for ei tid det der var. Er så glad jeg har lært meg å drite i det der, og heller nyte livet og alt det byr på!

*Dukker*

Helt enig med deg. Det er tegn på at man har blitt voksen og moden det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Din BMI er nærmere 26 enn 20. Ikke prøv deg da. Vi har øyne å se med

Tull på deg. Min BMI er på rundt 26, og eg er ganske tjukk, ikkje samanliknbar med bildet av lionn. Heilt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din BMI er nærmere 26 enn 20. Ikke prøv deg da. Vi har øyne å se med

Jeezuz for en dust du er. Gi meg en god grunn for at jeg skal lyge om BMI`en min av alle ting?

Btw: HVorfor har du behov for å være anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI bør vel kun brukes som en indikasjon - så får man bruke litt sunt vett og vurdere selv - som man nevner her så spiller benbygning inn - om man har muskler eller ikke osv.

Så er det opp til en selv å vurdere hva som er ens egen idealvekt. Begynner den å øke/minke en del over tid så bør man vel stoppe opp litt og se på hvordan.

Har man noen kilo for mye men ikke mistrives med det - spiser sunt og ikke har helseproblemer så kan man jo bare slå seg til ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull på deg. Min BMI er på rundt 26, og eg er ganske tjukk, ikkje samanliknbar med bildet av lionn. Heilt sikkert!

Da trenger du bare plusse på ca. 10 før avtalen vår er i boks? Var det ikke noe sånt vi fablet om i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Øh, hallo? Normal bmi (iflg WHO) er 18,5 - 25. Øvre normalområde. Lubben. Men ikke overvektig.

Nei,jeg har forstått at den er fra 20 til 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Øh, hallo? Normal bmi (iflg WHO) er 18,5 - 25. Øvre normalområde. Lubben. Men ikke overvektig.

Nei,jeg har forstått at den er fra 20 til 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonyme faen

Jeezuz for en dust du er. Gi meg en god grunn for at jeg skal lyge om BMI`en min av alle ting?

Btw: HVorfor har du behov for å være anonym?

Anonym fordi jeg ikke vilkomme i klammeri med deg.Det er nok av de som har gjort det.

Og det overhodet ikke stemme at din BMI, med de låra er på 20.

Jeg nekter å tro det.

Men du kan jo leve i din eventyrverden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym fordi jeg ikke vilkomme i klammeri med deg.Det er nok av de som har gjort det.

Og det overhodet ikke stemme at din BMI, med de låra er på 20.

Jeg nekter å tro det.

Men du kan jo leve i din eventyrverden

Det betyr lite for meg hva feige, anonyme faen`er tror og ikke tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Da trenger du bare plusse på ca. 10 før avtalen vår er i boks? Var det ikke noe sånt vi fablet om i går?

No måtte eg innom ein tabell og sjekke. Eg har BMI på 25.9, og må opp 14 kilo for å kome over 30. Skal verkeleg prøve, det skal eg. Alt for å bli med på moroa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No måtte eg innom ein tabell og sjekke. Eg har BMI på 25.9, og må opp 14 kilo for å kome over 30. Skal verkeleg prøve, det skal eg. Alt for å bli med på moroa!

Bra. Hiv innpå med sjokolade og peanøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan regner du ut BMI og hvor er malen du går etter?

ligger den på nett?

Hvordan jeg regner ut bmi? Er du frekk? Standarden jeg går etter, med normalområde 18,5 - 25 er den som blir brukt av WHO. Ta et søk selv. Jeg har aldri påstått at hurlumhei er noe annet enn normalvektig, men lubben - ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg regner ut bmi? Er du frekk? Standarden jeg går etter, med normalområde 18,5 - 25 er den som blir brukt av WHO. Ta et søk selv. Jeg har aldri påstått at hurlumhei er noe annet enn normalvektig, men lubben - ja.

Hvordan i helvete kan du vite om hun er lubben uten å ha sett henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...