Gå til innhold

jeg er altså overvektig


Gjest hurlumhei

Anbefalte innlegg

Hvordan jeg regner ut bmi? Er du frekk? Standarden jeg går etter, med normalområde 18,5 - 25 er den som blir brukt av WHO. Ta et søk selv. Jeg har aldri påstått at hurlumhei er noe annet enn normalvektig, men lubben - ja.

Kanskje hun er lubben, kanskje ikke..

Hun kan faktisk være veltrent, muskuløs og nesten uten fett på kroppen! Muskler veier mer enn fett. Hun kan også være uten muskler, med bare fett.. og da kan man fint klare å være lubben med en bmi på 22.

Jeg har en bmi på 21 eller noe sånt, og jeg er ikke særlig slank nå. Hadde jeg begynt å trene mer, ville det som i dag er fett blitt erstattet med muskler. Kanskje ville jeg veid nøyaktig det samme til slutt, men jeg ville blitt noe ganske annet å se på, helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    10

  • Taj Mahal

    9

  • Nemesis

    5

  • flisa

    1

Mest aktive i denne tråden

Hvordan jeg regner ut bmi? Er du frekk? Standarden jeg går etter, med normalområde 18,5 - 25 er den som blir brukt av WHO. Ta et søk selv. Jeg har aldri påstått at hurlumhei er noe annet enn normalvektig, men lubben - ja.

*lurer på hvordan en _lubben_ normalvektig ser ut*

Wha hahah!

Er man lubben , så er man over normalvektig!

*ko ko*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lurer på hvordan en _lubben_ normalvektig ser ut*

Wha hahah!

Er man lubben , så er man over normalvektig!

*ko ko*

En lubben person kan ha f.eks bmi 24 og gå i kategorien normalvektig. Hvilke kriterier man bruker for å kalle noen lubben kan være noe helt annet enn det f.eks leger bruker? Var det så fryktelig vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lubben person kan ha f.eks bmi 24 og gå i kategorien normalvektig. Hvilke kriterier man bruker for å kalle noen lubben kan være noe helt annet enn det f.eks leger bruker? Var det så fryktelig vanskelig å forstå?

Nettopp! derfor påpekte jeg hvor idiotisk og sykt jeg synes _din_ utalelse var og din mening om det å være lubben.

typisk fjortis preik å kalle normalvektige eller de som ligger lavt i normalvekten er små lubbene.

Er det rart det er mange som lider av spiseforstyrrelser sier jeg!

*rister på hue*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Jeg syns du skal skrive et brev til legen, småtruet med å sende kopi av brevet hans til de som sjekker helsevesenet. Helse-politi liksom (veldig jernteppe nå...)

Slikt går ikke an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og eg forstår ikkje kvifor eg STADIG lar meg forbause over at legar heng seg slik opp i vekt når ein kjem for ein heilt annan ting... Men kva i vidaste verda har no vekta med örebetennelse å gjere, da...?

=sukk=

Been there, done that... Og eg har lang fartstid med spiseforstyrringar også, så spörsmålet ditt er viktig nok. Synd du ikkje kunne reagere på det da du var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt* Normalbmi? Er ikke den fra 20 til 25 eller noe da? Jeg har en bmi på 20 og alle har vel etterhvert sett at jeg slettes ikke er for tynn. Heller litt smålubben.

Ser du ikke blir trodd her. Jeg har nettopp sjekka min BMI på Taj si lenke, og den er 22.8. For alle som har sett Lara "Flodhest" Croft - modellen min, burde dette være en slags bevis på sannhetsgehalten i BMIen din.

*spiser klibrød og drikker vann og skuler på badesesongen på god avstand*

Jeg er helt normalvektig, men trivdes klart bedre i disse buksene da jeg var _litt_ mindre moderlig i formene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...