Gå til innhold

Flagrende reklame forsvant. Bravo!


Gjest ova

Anbefalte innlegg

Ble virkelig distrahert av den gamle reklamen øverst på sida.

Det er flott at den forsvant.

Fargene: Liker ikke den orangeaktige.

Men fremdeles er det samme system for skifte av forum.

Jeg synes det er tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Tusen takk for tilbakemelding !

Har du et forslag til en enklere måte å navigere mellom de ulike forumgruppene, Ova?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding !

Har du et forslag til en enklere måte å navigere mellom de ulike forumgruppene, Ova?

Vennlig hilsen

Dere må unnskylde meg litt-

Hadde ikke fått med meg at dere jo HAR forbedret navigeringensystemet.

Det "så" jo ut som tidligere

Det er mye bedre nå - slipper dette forargelig å gå innom forsiden for å skifte forum.

Ja, nå begynner det å fungere bra her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MonaXXVI

Tusen takk for tilbakemelding !

Har du et forslag til en enklere måte å navigere mellom de ulike forumgruppene, Ova?

Vennlig hilsen

Kanskje det hadde gått an å ha en Java-meny i venstre ramme, slik at når man klikka på f.eks "barn-gravid" kom det opp et ekstra "flytende felt" med valgene på, istedenfor at hele siden skifter, og man må klikke "tilbake"?? Har sett det gjort sånn andre steder, men kan ikke nok Java til å fortelle hvordan det gjøres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må unnskylde meg litt-

Hadde ikke fått med meg at dere jo HAR forbedret navigeringensystemet.

Det "så" jo ut som tidligere

Det er mye bedre nå - slipper dette forargelig å gå innom forsiden for å skifte forum.

Ja, nå begynner det å fungere bra her.

Herlig. Det var distraherende.

Det er også lettere å lese reklame som står stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding !

Har du et forslag til en enklere måte å navigere mellom de ulike forumgruppene, Ova?

Vennlig hilsen

Javamenyer, lignende de dere hadde før, som dukker opp på mouseover. Det er utrolig irriterende å måtte klikke to ganger for å gå inn i et nytt forum. Jeg har for eksempel sluttet å sjekke de forskjellige konferansene nå fordi det har blitt så mye styr å bevege seg vekk fra listen over nye innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...