Gå til innhold

Stor Eplekake :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    13

  • manne

    9

  • Taj Mahal

    8

  • molli

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hehe... det verste er at det ikke ble så ulikt meg heller da jeg la inn mine mål... Det eneste jeg er litt usikker på, er hvor lang jeg er i de målene der. 169 cm utgjør...5"7""?

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det verste er at det ikke ble så ulikt meg heller da jeg la inn mine mål... Det eneste jeg er litt usikker på, er hvor lang jeg er i de målene der. 169 cm utgjør...5"7""?

Anyone?

under modellen så er det en knapp som man kan forstørre eller minske hele kroppen med 1 størrelse - tror jeg burde ha lagt på litt....men jeg koser meg med den der jeg! :-) og i morgen har jeg mørkt hår igjen ! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pirrka

Tøfft! Eg har ingen heimeside å legge ut resultatet på, men var imponert over kor riktig "min" modell vart.

Og så såg det jo ikkje så gale ut heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Tøfft! Eg har ingen heimeside å legge ut resultatet på, men var imponert over kor riktig "min" modell vart.

Og så såg det jo ikkje så gale ut heller :-)

Link!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk du meg til å pludre med dette i går kveld og nå er det på'n igjen.

Hvor høy er jeg da med mine 1,75

og pund = 2.2 ett eller annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jøss... Du er min dobbeltgjenger, retz!!

Det stemmer sånn noenlunde. Litt ommøblering, og det er i boks: Man tager 4/5 deler av det som befinner seg inni den øverste svarte lefsa, plasserer den ene halvparten - av det 4/5 delene - på de jævlig tynne armene, og den andre halvparten...hmm..nei, den trenger vi ikke.

Sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...