Gå til innhold

Stor Eplekake :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    13

  • manne

    9

  • Taj Mahal

    8

  • molli

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

*pirk-pirk* :o)

Skal sette meg ned og redigere bedre etterpå...ikke lett med en sutrete, feberhet unge på armen....

mvh

Jeg lagde modell av Mr mannen. Fy søren så det ligna!

Han er jo kjekk jo ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One foot = 30,4 cm

One inch= 2,54 cm

Jeg fikk mine 162,5 cm til å bli rundt 5 foot 4 inches.

Hm, kan det stemme? Mine 172 cm ble 5,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spart og farget håret Jane? :-D

Jeg har spart til langt hår ja (har litt lenger hår enn hu derre 3D-jane). Farga det har jeg også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har spart til langt hår ja (har litt lenger hår enn hu derre 3D-jane). Farga det har jeg også. :-)

Shtilig! har spart langt hår jeg også, men kun stripet det :)

Skal si du var vågal å farge det så mørkt! Farget det sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Ja, sånn ble altså jeg. Men magen har de ikke fått med seg. Ikke at det gjør en døyt, tvert imot vil jeg si. Håret er kortere, men i og med at jeg ikke har pannelugg måtte det bli den der.

http://www.mvm.com/mvmhome/jsp/quest_id_create.jsp?

Neineinei, du må lage heimeside og legge bildet på, no ser vi berre oss sjølve.

Så, fort inn på geocities og lag konto! Kva trur du eg har drive med i formiddag?

Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shtilig! har spart langt hår jeg også, men kun stripet det :)

Skal si du var vågal å farge det så mørkt! Farget det sort?

Den hårfargen jeg har nå (nesten helt sort) er ganske nær min naturlige hårfarge, så særlig dristig er det vel ikke.

Spart til langt du også ja? Forandring fryder....selv om det tar litt langt tid. Men det tar ikke lang tid å få det kort igjen da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, du må lage heimeside og legge bildet på, no ser vi berre oss sjølve.

Så, fort inn på geocities og lag konto! Kva trur du eg har drive med i formiddag?

Puh!

Åååhh... det der blir altfor komplisert for meg. Menne... det var faen meg like greit - det var litt nifst å skue seg selv på den måten. Artig og. Spesielt siden alt som ikke er bra rett og slett ikke kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hårfargen jeg har nå (nesten helt sort) er ganske nær min naturlige hårfarge, så særlig dristig er det vel ikke.

Spart til langt du også ja? Forandring fryder....selv om det tar litt langt tid. Men det tar ikke lang tid å få det kort igjen da. ;-)

Her ser du hvor langt hår jeg ønsker å få meg :)

Men det blir nok en goooood stund til :-D

http://www.geocities.com/tenkende/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...