Gå til innhold

Stor Eplekake :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    13

  • manne

    9

  • Taj Mahal

    8

  • molli

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Pøh, min lignet ikke engang. Hadde jeg enda hatt det brystmålet og de lårene dama fikk, så.....Da skulle jeg vært overlykkelig, jeg!

Det fantes jo ikke noe særlig alternativer,da, på en del ting. Bare to!

Nåja, det var jo litt moro og spennende å se hva som ble av det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg hørt deg snakke om at du trengte slanking??????

Vet litt, så skal jeg se om jeg får tid å lage meg...*S*

Men den der er snill da! - mulig jeg skulle lagt på en størrelse - fordi jeg ikke eier muskler - dessuten var det ikke noe valg Celulitter med - uten...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165cm = ?

mvh

One foot = 30,4 cm

One inch= 2,54 cm

Jeg fikk mine 162,5 cm til å bli rundt 5 foot 4 inches.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, min lignet ikke engang. Hadde jeg enda hatt det brystmålet og de lårene dama fikk, så.....Da skulle jeg vært overlykkelig, jeg!

Det fantes jo ikke noe særlig alternativer,da, på en del ting. Bare to!

Nåja, det var jo litt moro og spennende å se hva som ble av det. :-)

Du er flottere enn du tror du ;Mollimor det har jeg sagt deg før! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan regner man om høyden? Hvis jeg er 165cm, hva blir jeg da..?

One foot = 30,4 cm

One inch= 2,54 cm

Jeg fikk mine 162,5 cm til å bli rundt 5 foot 4 inches.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er flottere enn du tror du ;Mollimor det har jeg sagt deg før! :-)

Jeg føler meg skikkelig uhøflig og slem som ikke greier å ta i mot et kompliment. Men i hjernen min kverner bare "De skulle bare visst....de har ikke sett meg på ordentlig".

Jeg har jo speil, Flisa, og i real life er det ingen som sier slike ting du gjør nå. Da får jeg bare kritikk eller kommentarer om hvor mager og skranglete jeg er.

Dersom du uttaler deg utifra det *host-host* bildet du vet, så må jeg bare si at det er det eneste bildet jeg noengang har eid av meg selv hvor jeg ser tilnærmet normal ut! :-) Fakta! Selv venninnen min (som jeg reiste med på den turen) sa det etterpå, at jeg så slett ikke så skrapa ut der som i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flisa, korleis får du lagra bildet og seinare tatt det inn på geocities? (Eg har visst ei heimeside der)

du klikker på bildet med høyre museknapp og velger lagre bilde som.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, du har nættopp fått mæ tel å innse, det går tel hælvete..:-( Faen!

Greeeethe Roooohde!

Hør du mæ?

*ENIG* Eplekaker er oppskrytt.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flisa, korleis får du lagra bildet og seinare tatt det inn på geocities? (Eg har visst ei heimeside der)

Er du på dol nå? Vet du hvordan man regner om inch / tommer til centimeter...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg skikkelig uhøflig og slem som ikke greier å ta i mot et kompliment. Men i hjernen min kverner bare "De skulle bare visst....de har ikke sett meg på ordentlig".

Jeg har jo speil, Flisa, og i real life er det ingen som sier slike ting du gjør nå. Da får jeg bare kritikk eller kommentarer om hvor mager og skranglete jeg er.

Dersom du uttaler deg utifra det *host-host* bildet du vet, så må jeg bare si at det er det eneste bildet jeg noengang har eid av meg selv hvor jeg ser tilnærmet normal ut! :-) Fakta! Selv venninnen min (som jeg reiste med på den turen) sa det etterpå, at jeg så slett ikke så skrapa ut der som i virkeligheten.

Vi feite syns "skrapa" er fint vi vettø! :-) Ingen glor på deg når du hiver innpå med slicey hamburgere og sånn................men det liker vel ikke du? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...