Gå til innhold

Jeg synes vi skal ta imot flykaprerne


musikeren

Anbefalte innlegg

Selvmordsbomberne er ikke desperate mennesker, de er hjernevaskede galninger i religiøs ekstase, fulle av hat, og med lovnad om 72 jomfruer og heltestatus i Paradis.

Overalt i verden er det sult, krig, desparasjon, men svært lite selvmordsbombing, så dette er et fenomen som snevrer seg inn til å gjelde Midtøsten. Japsene hadde noe liknende i Stillehavskrigen, Kamikazee-flygerne, men de ble brukt opp, mer eller mindre.

Dersom du har lyst til å lære noe om dette, gå inn på MIFF eller Dagen, der får du anledning til å diskutere med lille Ole, Tomm Arntsen fra BOF, Jeffrey Geiger m. fl. som sikkert kan lære deg litt om Midtøsten.

Ha det bra

Håper du sier dette bare for å provosere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    9

  • musikeren

    4

  • grublings

    4

  • avil

    3

Mest aktive i denne tråden

Det var veldig som du stoler på representanter fra et land som Bush mener er en del av "Ondskapens Akse".... ;-)

Med vennlig hilsen

Jeg bare rettet på den misvisende informasjonen du ga i det forrige innlegget ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare rettet på den misvisende informasjonen du ga i det forrige innlegget ditt

Og jeg påpeker at hverken jeg eller mange andre stoler på teokrater.

Forøvrig påfallende hvor mange som forsøker å bruke den iranske stat som sannhetsvitne i denne saken.

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest InfiniteJustice

Håper du sier dette bare for å provosere....

Hva er det du finner så provoserende da? Du er også velkommen til debatt på de nevnte sider, da jeg ikke tror doktoronline er stedet for å ta opp slike emner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...