Gå til innhold

Ang. Flagg


Maya

Anbefalte innlegg

De som har oppløsning 800x600 kan ikke se flaggene på venstre side. Har sett samme problemet på et par andre sider, og de måtte også forandre på det.

Hilsen Maya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sneglen

Nå er det iorden - håper jeg... :-)

Vennlig hilsen

Nei det er ikke i orden, jeg ser bare såvidt toppen av flaggene. Kan du ikke flytte dem litt høyere opp?

En ting til: Med den nye hurtigvalg-listen synes jeg dere like godt kunne fjerne hele venstre kolonne (det blir jo smør på flesk), og heller la hele plassen bli til innleggene. Rullgardinmenyen er mer enn oversiktlig nok, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykk F11 (Explorer 5+) Så får du med deg mer av sider som er for store og uten scrolling :)

Vet det, jeg har ikke problemer med å se flaggene hverken før eller nå. Dessuten er det jo mye plunder å holde på å trykke det hele tiden også, særlig om en skal bruke noe i verktøylinjen...:o)

Det var de andre som ikke skjønte hvilke flagg det ble snakket om, jeg tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian Anker, lege

Nei det er ikke i orden, jeg ser bare såvidt toppen av flaggene. Kan du ikke flytte dem litt høyere opp?

En ting til: Med den nye hurtigvalg-listen synes jeg dere like godt kunne fjerne hele venstre kolonne (det blir jo smør på flesk), og heller la hele plassen bli til innleggene. Rullgardinmenyen er mer enn oversiktlig nok, etter min mening.

Hei Sneglen !

Det er en løsning vi har overveiet. Sannsynligheten for at vi velger en slik løsning er relativt stor.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...