Gå til innhold

FU: Harry ting på kjøkkenet


Gjest Harry-no-more

Anbefalte innlegg

Og den potetskrelleren trenger du i alle fall ikke nå som du spiser lavglykemisk, eller? ;-)

Nope .... vet ikke om gulerøtter står på menyen forrresten.

Har du noen alternative bruksområder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    9

  • favn

    8

  • Atene

    3

  • avil

    3

Mest aktive i denne tråden

Er Zalo harry? Hva er ikke-harry i grunnen - av oppvaskmiddel, mener jeg? Eller bør man ha oppvaskmaskin? Høh.

Kjerringene vet ikke hva dem snakker om vettu, det er bare å se i øynene ....

Og gud, der kommer retvizan - nå blir det bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikrobølgeomn, papp det har vore ferdigmat i, vinstativ, alt-i-eitt-krydder, tørka blomar og heilt sikkert masse anna.

Alt-i-ett-krydderet, du... Jeg rygger ut av kjøkken som har det der i front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boksåpner- hva skal man med den til? Hermetisert mat er Harry.

Mat med priser i svenske kroner på innpakingen. Det er definert som Harry av selveste landsbruksminsteren.

jeg spiser mais fra boks HVER dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste blir vel oppsummert nedenunder. Alt rustikk og Hellas-aktig er... ja, harry.

Har lyst til å nevne festlige trolldeigsbilder og gardiner av den todelte typen, en remse nede som enten eller ikke kan deles i to samt et slags arrangement av en todelt sak øverst er meeeeget, meeeeget harry. Ikke kjøkkenutstyr akkurat, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitevarer i rustfritt stål, vel å merke når de ikke har noen sammenheng med interiøret forøvrig. Og det skal mye til før et vanlig norsk kjøkken "kler" rustfritt stål!

Ellers: Brødkrukker, oppsatser/kurver med tørkede blomster, vinflasker og trolldeigbrød, vinflasker generelt (vin skal stå i kjelleren!!) Alessi-sitronpresse og fruktskål (eller enda verre, kopier av nevnte Alessi-produkter).... Olje- og eddikflasker med alskens ugress og grønnsaker oppi, som står i sola og blir misfargede og vonde - lista er lang, men jeg tror jeg stopper her!

Plutselig kan jeg smykke meg med Harry-tittel! Herlig!

Jeg har Alessi-sitruspresse og -pepperkvern. Jeg har en keramikkfugl på veggen. Jeg har oppslagstavle i stål med kjøleskapsmagneter, og der henger det bl.a. postkort. Dessuten har jeg mikrobølgeovn og wok.

Helt Belafonte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Er Zalo harry? Hva er ikke-harry i grunnen - av oppvaskmiddel, mener jeg? Eller bør man ha oppvaskmaskin? Høh.

Jeg ser at jeg forhastet meg litt med innlegget mitt. Det er bare Harry når disse tingene står fremme. Det er da harry når zaloflaska står på benken og gryteklytene henger på veggen sammen med oppvaskhåndklene. Det var det jeg mente.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Plutselig kan jeg smykke meg med Harry-tittel! Herlig!

Jeg har Alessi-sitruspresse og -pepperkvern. Jeg har en keramikkfugl på veggen. Jeg har oppslagstavle i stål med kjøleskapsmagneter, og der henger det bl.a. postkort. Dessuten har jeg mikrobølgeovn og wok.

Helt Belafonte!

*LOL* Bananaboat neste..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg forhastet meg litt med innlegget mitt. Det er bare Harry når disse tingene står fremme. Det er da harry når zaloflaska står på benken og gryteklytene henger på veggen sammen med oppvaskhåndklene. Det var det jeg mente.

;o)

KJøkkenet mitt er veldig Harry, jeg har alt det du sier jeg! - + at jeg har en rund tallerken med kronprinsesse MÂrtha på! :-)

Jeg har tørka blomster - en gammel saks med blonder rundt om.

Jeg er trehvit hylle med heklablondekant rundt - i den hylla har jeg vinstativ med vin, - og kokebøker.

Jeg har grytekluter og kopphånklær hengende på en liten sak som ungene har kjøpt til meg, -med gips-ku på.

Jeg har grønn hengelampe fra Ikea til hele 29,-!

Jeg har hekladuker på bordet.

Jeg har kaffefilterholder på veggen.

Jeg har stråmønster-krukker med "Kaffe" og "Sukker" på:-)

Jeg har smårutete hjemmesydde gardiner i limegrønt.

Veggene er oransje -

OG JEG STORTRIVES DER! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at jeg forhastet meg litt med innlegget mitt. Det er bare Harry når disse tingene står fremme. Det er da harry når zaloflaska står på benken og gryteklytene henger på veggen sammen med oppvaskhåndklene. Det var det jeg mente.

;o)

Så hvis jeg putter Zalo-flaska i underskapet heves standarden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

KJøkkenet mitt er veldig Harry, jeg har alt det du sier jeg! - + at jeg har en rund tallerken med kronprinsesse MÂrtha på! :-)

Jeg har tørka blomster - en gammel saks med blonder rundt om.

Jeg er trehvit hylle med heklablondekant rundt - i den hylla har jeg vinstativ med vin, - og kokebøker.

Jeg har grytekluter og kopphånklær hengende på en liten sak som ungene har kjøpt til meg, -med gips-ku på.

Jeg har grønn hengelampe fra Ikea til hele 29,-!

Jeg har hekladuker på bordet.

Jeg har kaffefilterholder på veggen.

Jeg har stråmønster-krukker med "Kaffe" og "Sukker" på:-)

Jeg har smårutete hjemmesydde gardiner i limegrønt.

Veggene er oransje -

OG JEG STORTRIVES DER! :-)))

Det er sikkert fint det.....Det er jo forskjellig smak da.....Jeg mener, tenk hvis alle hadde samme smak......Det er trivelig når det er personlig også da....særlig hvis det er ting som ungene har laget eller som på annen måte har affeksjonsverdi.......Ikea har blitt mye bedre de...............*fy faen få tak i en påhenger litt kvikt*

I´m outta here.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig kan jeg smykke meg med Harry-tittel! Herlig!

Jeg har Alessi-sitruspresse og -pepperkvern. Jeg har en keramikkfugl på veggen. Jeg har oppslagstavle i stål med kjøleskapsmagneter, og der henger det bl.a. postkort. Dessuten har jeg mikrobølgeovn og wok.

Helt Belafonte!

Er det noe galt med Belafonte? Hva? Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Alt er tillatt på et kjøkken. Dermed er det ingenting som er harry. Jo forresten, tørkete blomster er harry uansett hvor de plasseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kjerringene vet ikke hva dem snakker om vettu, det er bare å se i øynene ....

Og gud, der kommer retvizan - nå blir det bråk.

Jeg vet at denne blir vanskelig å svelge for deg, men jeg sliiiter virkelig for å henge med her! Ja! Det er faen meg til å grine av, ikke en stakkars tørka tiriltunge engang.

Her skal det shoppes. Big time.

I mellomtida skal jeg henge opp alt som heter caps på kjøkkenveggen.

*sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...