Gå til innhold

FU: Harry ting på kjøkkenet


Gjest Harry-no-more

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe

Hvordan kan det være harry å ha midler til håndhygiene på et kjøkken? Hadde reagert litt mer om jeg kom til noen som ikke hadde muligheter for å vaske seg på hendene der ute......! Jeg mener det er en selvfølge å ha håndsåpen tilgjengelig både for å vaske seg FØR matlagingen og til å vaske av seg ting som f.eks. blod- og fiskerester og sånt klin ETTER matlagingen.

Samme føler jeg når jeg er på toalettet hos folk og de ikke har håndsåpe på do! ÆSJ!

Selvfølgelig skal man ha såpe på kjøkkenet, men bør det ligge et såpestykke i ei skål på benken da? NEI! USJ! Det er hvertfall ekkelt!

Synes iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    9

  • favn

    8

  • Atene

    3

  • avil

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Joppe

Hvordan kan det være harry å ha midler til håndhygiene på et kjøkken? Hadde reagert litt mer om jeg kom til noen som ikke hadde muligheter for å vaske seg på hendene der ute......! Jeg mener det er en selvfølge å ha håndsåpen tilgjengelig både for å vaske seg FØR matlagingen og til å vaske av seg ting som f.eks. blod- og fiskerester og sånt klin ETTER matlagingen.

Samme føler jeg når jeg er på toalettet hos folk og de ikke har håndsåpe på do! ÆSJ!

Selvfølgelig skal man ha såpe på kjøkkenet, men bør det ligge et såpestykke i ei skål på benken da? NEI! USJ! Det er hvertfall ekkelt!

Synes iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariV

Eg held hardnakka på at ting som ikkje er dilldall men i regelmessig bruk, ikkje er harry når det er stileg attpåtil! (Vernar om pastamaskina mi)

Ugla passerer den også, det hadde vore verre om du kjøpte den sjølv.... Med andre ord, eg tviler på at Bellafontefaktoren din er reell.

Pastamaskin som brukes er ikke harry (men kan med fordel gjemmes i et skap når den ikke er i bruk). Pastamaskin til pynt er harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal man ha såpe på kjøkkenet, men bør det ligge et såpestykke i ei skål på benken da? NEI! USJ! Det er hvertfall ekkelt!

Synes iallefall

Heeey, det er jo DU som har en harry oppfatning av hva såpe ER da! :-) Såpe på kjøkkenbenken skal sevsalgt være i en delikat farge i pumpeflaske, som ikke gir noe søl og beholder såpen hygienisk ren hele tiden!

Såpestykke? Noen som bruker de gammaldagse greiene der til håndvask enda, da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariV

Heeey, det er jo DU som har en harry oppfatning av hva såpe ER da! :-) Såpe på kjøkkenbenken skal sevsalgt være i en delikat farge i pumpeflaske, som ikke gir noe søl og beholder såpen hygienisk ren hele tiden!

Såpestykke? Noen som bruker de gammaldagse greiene der til håndvask enda, da? :-)

Enig! Såpe på kjøkkenet skal helst være helt blank og fargeløs og i pumpeflaske...Diskret plassert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...