Gå til innhold

FU: Harry ting på kjøkkenet


Gjest Harry-no-more

Anbefalte innlegg

Gjest pirrka

KJøkkenet mitt er veldig Harry, jeg har alt det du sier jeg! - + at jeg har en rund tallerken med kronprinsesse MÂrtha på! :-)

Jeg har tørka blomster - en gammel saks med blonder rundt om.

Jeg er trehvit hylle med heklablondekant rundt - i den hylla har jeg vinstativ med vin, - og kokebøker.

Jeg har grytekluter og kopphånklær hengende på en liten sak som ungene har kjøpt til meg, -med gips-ku på.

Jeg har grønn hengelampe fra Ikea til hele 29,-!

Jeg har hekladuker på bordet.

Jeg har kaffefilterholder på veggen.

Jeg har stråmønster-krukker med "Kaffe" og "Sukker" på:-)

Jeg har smårutete hjemmesydde gardiner i limegrønt.

Veggene er oransje -

OG JEG STORTRIVES DER! :-)))

Du er jo litt slik du, men vi er glad i deg slik du er :-)))

Klemzzzar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    9

  • favn

    8

  • Atene

    3

  • avil

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest pirrka

Plutselig kan jeg smykke meg med Harry-tittel! Herlig!

Jeg har Alessi-sitruspresse og -pepperkvern. Jeg har en keramikkfugl på veggen. Jeg har oppslagstavle i stål med kjøleskapsmagneter, og der henger det bl.a. postkort. Dessuten har jeg mikrobølgeovn og wok.

Helt Belafonte!

Wok er sjølvsagt ikkje harry, såsant den er i bruk. Det same gjeld sjølvsagt pastamaskiner, sitruspresser og keramikkugler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.Sånn tredings med filterposer oppi.

2.Grytekluter

3. Figur med tresleiver etc. oppi

4. Masse dritt som henger på kjølsekapet

5. Stativ til oppvaskhåndkler på veggen

6. Såpe på benken. Zalo, håndsåpe etc.

Hvordan kan det være harry å ha midler til håndhygiene på et kjøkken? Hadde reagert litt mer om jeg kom til noen som ikke hadde muligheter for å vaske seg på hendene der ute......! Jeg mener det er en selvfølge å ha håndsåpen tilgjengelig både for å vaske seg FØR matlagingen og til å vaske av seg ting som f.eks. blod- og fiskerester og sånt klin ETTER matlagingen.

Samme føler jeg når jeg er på toalettet hos folk og de ikke har håndsåpe på do! ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at de fleste har svart de samme tingene som jeg ville listet opp: nemlig filterpapir til kaffetraktern på veggen og sånne pyntelokk over platene på komfyren.

Vi har heldigvis gryteklutene (-votter) i et skap, og vi har stort sett Zaloflaska under benken. Den trengs nemlig ikke så veldig ofte, siden vi har oppvaskmaskin :-) Så der unnslapp vi DEN harry-faktoren, jaffal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, eg synst så synd på den stygge TUH'en eg. Kva ER ein TUH?

vet ikke - sitter bare og surfer og deler jeg! :-) tom i hue :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Svelg* Jeg har visst blitt Harry... Kjøleskapsdøra er full av ting og tang, jeg har grytekluter hengende på en sånn tredings med knagger og bilde av en gås på, rutete gardinkapper, krukke med tresleiver og Sunlightflaska stående framme... Ææææææææ! Wok-panna som aldri har vært brukt står i matbua i kjelleren og brødkrukka som inneholder tomme glass (tror jeg) står i matskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Sånn tredings med filterposer oppi.

2.Grytekluter

3. Figur med tresleiver etc. oppi

4. Masse dritt som henger på kjølsekapet

5. Stativ til oppvaskhåndkler på veggen

6. Såpe på benken. Zalo, håndsåpe etc.

Er det veldig harry å ha en magnet-julenisse på kjøleskapet året rundt? (det er faktisk bare den ene lille magnetdingsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wok er sjølvsagt ikkje harry, såsant den er i bruk. Det same gjeld sjølvsagt pastamaskiner, sitruspresser og keramikkugler.

Woken og sitruspressa er i bruk. Sitruspressa er ikke no særlig god, men Alessis pepperkvern er helt konge. Kan neppe si at keramikkfuglen er i bruk. Den bare henger der som et bevis på at jeg er snill jente som takker og smiler og tar i bruk alle gresselige julepresanger familien finner på å gi meg.

Hva med ei fletta kurv med løk?

Og hva med matchende kjøkkenmaskin og brødrister fra Phillips?

*engstelig for å miste min nyerhverva Belafonte-tittel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Woken og sitruspressa er i bruk. Sitruspressa er ikke no særlig god, men Alessis pepperkvern er helt konge. Kan neppe si at keramikkfuglen er i bruk. Den bare henger der som et bevis på at jeg er snill jente som takker og smiler og tar i bruk alle gresselige julepresanger familien finner på å gi meg.

Hva med ei fletta kurv med løk?

Og hva med matchende kjøkkenmaskin og brødrister fra Phillips?

*engstelig for å miste min nyerhverva Belafonte-tittel*

Eg held hardnakka på at ting som ikkje er dilldall men i regelmessig bruk, ikkje er harry når det er stileg attpåtil! (Vernar om pastamaskina mi)

Ugla passerer den også, det hadde vore verre om du kjøpte den sjølv.... Med andre ord, eg tviler på at Bellafontefaktoren din er reell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Alt-i-ett-krydderet, du... Jeg rygger ut av kjøkken som har det der i front.

Eg fekk ein diger boks av svigermor: "denne MÅ du prøve, du som er så glad i matlaging"... Ho er frykteleg snill, ikkje meininga å henge henne ut her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg _tror_ den eneste harry-tingen jeg har på kjøkkenet er kaketina mi som står på kjøkkenbenken... Og en liten pyntekrukke i vinduskarmen da.... Grytekluter og div. ligger godt gjemt i ei skuffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

*Svelg* Jeg har visst blitt Harry... Kjøleskapsdøra er full av ting og tang, jeg har grytekluter hengende på en sånn tredings med knagger og bilde av en gås på, rutete gardinkapper, krukke med tresleiver og Sunlightflaska stående framme... Ææææææææ! Wok-panna som aldri har vært brukt står i matbua i kjelleren og brødkrukka som inneholder tomme glass (tror jeg) står i matskapet.

Det er bra med harry kjøkken, mener jeg. Det har vi også. Kjøleskapdøra er full med magneter og bilder, holder for kaffefilter på veggen, knagg med grytelapper, microbølgeovn, kokkeplate-lokk, pen flaske med håndsåpe..........ja, jeg er harry, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig harry å ha en magnet-julenisse på kjøleskapet året rundt? (det er faktisk bare den ene lille magnetdingsen)

Min mor har det- og hun er laaangt fra Harry - den stilige damen! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...