Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! De jeg leste innleggene ang hyperhidrose vil jeg komme med en liten glamelding. Ut ifra desse innlegga kan det virke som om pasienter med dess problema ikke blir tatt på alvor og at dei vertfall blir satt nederst på ventelista. Jeg har hatt desse plagene siden puberteten men har ikke tatt det opp med legen fordi jeg trodde han nærmest ville le av meg. Men da jeg endelig tørde å si noe var min lege veldig forståelsesfull og sende en søknad til kirurgisk avd på sykehuset. Det er nå fire månder siden og jeg er faktisk nå ferdig operert!Jeg synest det gikk forbausende fort da jeg hadde regnet med år på venteliste.... Det er nå 17 dager siden operasjonen og jeg er veldigspent på det endelige resultatet.Jeg er ganske sår enda og har vondt for å løfte armene men det er virkelig verdt det vist jeg kan få kle meg i annet en svarte klær og slippe å fryse som bare det fori jeg er så våt under armene.. Så til dere som sliter med dette: det er virkelig hjelp å få om dere har en seriøs lege og har dere ikke det søk hjelp hos en annen. Lykke til alle sammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60236-hyperhidrose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexandra831365380914 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei. Jeg har for noen få dager siden vært hos hudlegen min pga store svetteproblemer under armene mine. Han har nå sendt brev til et sykehus i drammen hvor jeg skal bli operert.Jeg vet ikke hva operasjonen heter, men han beskrev det med at dem "fettsugde vekk svettekjertlene" Altså at dem suger bort svettekjertlene. Er det denne type operasjon du har fått? Eller brant dem av nervene? Jeg leser så mye om folk som har tatt svetteoperasjoner og angrer bittert og advarer folk å operere seg. Dette skremmer meg litt. Du er faktisk den første jeg har lest om som er fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60236-hyperhidrose/#findComment-2039119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.