Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Har fått diagnosen hypertyriose,er kvinne 32 år. Jeg har trent ganske aktivt i de fleste år. Nå i det siste har jeg merket at musklene er betydelig svekket. Ved den minste lille anstrengelse,som å gå i trapper,svømme reise meg opp når jeg sitter nede på gulvet o.s.v,blir jeg sliten. Har lest at grunnen til dette er at musklene arbeider like mye i hvile ved denne sykdommen. Det jeg lurer på er hvor langt jeg kan strekke meg ang.trening,da på helsestudio og erobic. Er det skadelig for kroppen om jeg trener som før? Jeg blir veldig fort sliten,men ønsker å holde treningen ved like. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 du bør vurderes af en mediciner snarest. mvh jvbruun, læge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.