lene3~dulcina Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 hei alle sammen! jeg beklager meget at jeg skriver så mye feil i gramatikk og staving, jeg er ikke norsk, men håper at dette er ikke noe hindring for at jeg kan fortsette å være med på forumet. Hvis dette plager noen, for forskjellige grunner (nazisme, anti-utlendiger etc etc) jeg anbefaler at dere unngå mine innlegene fordi jeg tror ikke at jeg skal slutte å skrive her eller jeg kommer plutselig til å skrive norsk perfekt. jeg har bare bodde her i 2 år, syns at det er allright at jeg har litt sjanse av å være en del av samfunnet og dersom jeg lider av cøliaki og vet en del om ernæring, det er ikke vondt ment at jeg gir mine tips eller meninger. Derimot, vil helst hjelpe folk, eller rett og slett dele erfæring. takk og beklager evt. for dårlig språk, det er jo bedre enn jeg kom hit og skrev alt på engelsk , er det ikke det? med vennlig hilsen, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Berre ta det med ro, Lene. Eg forstår godt kva du skriv sjølv du har nokre stavefeil her og der, og det gjer dei aller aller fleste andre her også. Det som er viktigast er at du skriv gode og fornuftige innlegg, noko du gjer uten tvil! Med vennleg helsing 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Heisann lene-3-dulcina! Du har ingenting å beklage deg for:-) Synes du er tøff og modig, jeg. Veldig fint at du vil dele erfaringer med andre. Virker som du sitter på mye kunnskap og er en smart jente:-) Synes forresten du er kjempeflink i norsk til å ha bodd her så kort tid. Du skriver jo flytende! Og skulle vi treffe på en nazist/rasist her inne så hiver vi ham ut ;-) Stå på! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ppunkyB Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Som jeg har nevnt før - kjempebra at du gidder å svare på innlegg. Skrivefeil har jeg ikke lagt merke til - ikke noe problem å forstå hva du skriver. Er det noen som kikker på det kan du bare overse dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg tror du misforsto en som svarte deg i går? En som var nysgjerrig på om du var utlending? Jeg skjønner godt hvis du ikke gidder få kommentarer på rettskrivinga, jeg har selv bodd i utlandet en del år, og var SÅ lei av at det ble gjort poeng av språket mitt. Håper du ikke er lei deg, og skjønner at folk her gjerne vil ha all din kunnskap fremdeles! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene3~dulcina Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Berre ta det med ro, Lene. Eg forstår godt kva du skriv sjølv du har nokre stavefeil her og der, og det gjer dei aller aller fleste andre her også. Det som er viktigast er at du skriv gode og fornuftige innlegg, noko du gjer uten tvil! Med vennleg helsing tusen hjertelig takk PecMan, Seth, ppunkyB og avil, jeg sette stor pris på det som dere skrev til meg! Jeg ble ganske deppa da jeg fikk det innlegg der ned om at jeg gjør mye feil i staving og grammatikk. Selvsagt jeg vet at jeg gjør det, jeg blir også flau for at det bli ikke perfekt, men jeg vil bli en del av forumet som alle de andre og på en måte er jeg jo også stolte av meg selv at jeg lærte norsk på kort tid, så jeg er glad at dere syns at det er ok at jeg fortsette å skrive her. Jeg skal prøve å lære mer og få takk i Word så jeg kan rette mine innleggene før jeg sender til DOL. Takk igjen! klemmer, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene3~dulcina Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Heisann lene-3-dulcina! Du har ingenting å beklage deg for:-) Synes du er tøff og modig, jeg. Veldig fint at du vil dele erfaringer med andre. Virker som du sitter på mye kunnskap og er en smart jente:-) Synes forresten du er kjempeflink i norsk til å ha bodd her så kort tid. Du skriver jo flytende! Og skulle vi treffe på en nazist/rasist her inne så hiver vi ham ut ;-) Stå på! *klem* tusen tusen takk Seth!! *rødme* hvis vi treffer på en nazist/rasist her inne så hiver vi ham ut, uten noe tvil! LOL klems, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.