Gå til innhold

FU: Får du lov å bruke din manns barberhøvel på leggene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei,får ikke lov til det.Ei eheller bruke barberskummet for at barberingen skal gå lettere.Men så kjøpte jeg meg en Mack 3 høvel,og da påstod plutselig han etter en tid at den var hans??Jaja...så etter det går det litt hit & dit om hvem sin høvel man bruker.Damehøvlene er ikke bra,synes jeg

Ja, de som ble solgt i "gamle dager" var enda verre. Jeg har kjøpt en med "frysedel" til å hekte på fremst, det skal på en måte bedøve område. I kombinasjon med rødvin går det helt fint (mye rødvin, altså!)

mvh

Ga bort min til venninna mi, jeg - hun bruker den under armene!! *skrik*

Annonse

Han kjøpte en egen til meg til slutt....

Etter ei stund kom han og foreslo veeeeeldig forsiktig om ikke voks var tingen...(ettersom barbering fører til stubber etter bare noen timer)

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal straffe ham enda, men det kommer nok!

Si at du heller vil ha laserbehandling!

Det koster mange tusen. Da lærer han, tenker jeg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...