Gjest skurrejenta Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 jeg har tenkt å bli litt slankere...helst rundt midjen, men vet jo at jeg ikke kan punktslanke meg, som det heter. det jeg lurer på er om vist jeg begynner å jogge/trene før frokost noen dager i uka, og spise litt sunnere og sånt, hvor fort vil jeg se resultater? og resulterer det i at jeg mister puppene også?jeg er ikke overvektig, helt normal og har ikke så store pupper, men fikk litt større da jeg begynnte å legge på meg, spes. det siste året. så vist jeg begynner med dette opplegget vil de bli mindre da? er det bare det at jeg har lagt på meg som gjør at jeg har pupper? de burde egentlig vokse mer uanset vel?jeg er 16 år.....altså, viss de ikke er ferdig utvokst,og det tror jeg ikke de er...kommer de ikke til å fortsette å vokse selv om jeg begynner med dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mazzy Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei du. Bare et lite spørsmål: hvorfor skal du begynne å trene? For å slanke bort "ekstra-fettet"? Husk, du er 16 år og er sannsynligvis i ferd med å få de kvinnelige formene du *skal* ha - ikke slank bort disse! Hverken jeg eller du skal se ut som 12-åringene klærne er designet for. Du trenger ikke svare meg på hvorfor du skal begynne å trene, men jeg håper du stiller spørsmålet til deg selv, og tenker igjennom svaret. Uansett, slanker du bort fett, mister du, som du har skjønt, fett over hele kroppen. Synd det gitt, tenk så greit det hadde vært om lårene ble faste og fine, mens brystmålet økte? ;-) Det gjør det ikke. Jeg hadde et par-tre kilo "ekstra", og da jeg begynte å trene bort dette, gikk jeg også ned en BH-størrelse. Jeg valgte å ha en trent kropp med mindre pupper, fremfor "valpefett" og kunne si jeg bruker C-cup. ;-) Det er et valg du tar, men jeg kunne ønske du ikke tenkte så mye på dette med hvor det skal gå ut og hvor det skal inn, ennå. Kroppen din kommer til å forandres masse i årene fremover, så vær så snill å mosjonere fordi det er GODT å være i bevegelse (- og få en fast kropp på kjøpet). Husk, vi jenter må tåle ha litt rumpe! Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Du har nok først og fremst fått større pupper grunnet at du er i puberteten. kanskje de kan bli litt mindre hvis du slanker deg, men neppe i noen særlig nevneverdig grad. det høres jo ikke ut som om du "trenger" å gå så mye ned. jeg foreslår forøvrig at du kun slanker deg ved å trene og å unngå godteri, brus og slikt. du må spise for å vokse vet du! og når du er 16 år tenker jeg du til slutt ender opp med litt større pupper enn det du har nå, selvom du slanker deg, så det er nevnt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.