Lionn Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 å møte meg i Kristiansand? Jeg skal nemlig på ferie dit. 0 Siter
naiv Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Ok - du, jeg og Julius møtes ved tømmer-renna i dyreparken. 0 Siter
Lionn Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Ok - du, jeg og Julius møtes ved tømmer-renna i dyreparken. Avtale! 0 Siter
Gjest per Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Avtale! Ps han med minst hår i ørenene er julius 0 Siter
Lionn Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Ps han med minst hår i ørenene er julius Takk for tipset, per. 0 Siter
Poppy Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Takk for tipset, per. Det spørs jo når du skal dit det . Har planer om en tur i løpet av juli . Men det må jo passe for de jeg har tenkt å snylte på . Ellers blir sånne dyreparken turer jævlig dyre . 0 Siter
Nyco Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Jeg skal en tur ned i løpet av juli. Forøvrig kan jo du komme hit en tur! Ca fire timers kjøring fra sørlandet og opp hit. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Det er mye bra TV kabler der .... 0 Siter
Lionn Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Skrevet 22. juni 2002 Det spørs jo når du skal dit det . Har planer om en tur i løpet av juli . Men det må jo passe for de jeg har tenkt å snylte på . Ellers blir sånne dyreparken turer jævlig dyre . Jeg skal dit neste lørdag. 0 Siter
Lionn Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Skrevet 22. juni 2002 Jeg skal en tur ned i løpet av juli. Forøvrig kan jo du komme hit en tur! Ca fire timers kjøring fra sørlandet og opp hit. Hvor er hit? 0 Siter
Gjest Med Påholden Penn Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Det spørs jo når du skal dit det . Har planer om en tur i løpet av juli . Men det må jo passe for de jeg har tenkt å snylte på . Ellers blir sånne dyreparken turer jævlig dyre . Har du noen erfaring med snylting ? Jeg pleier bli kasta ut etter tre dager, og skulle vært lenger. De sier bare at snyltegjester er som fisk: begynner å stinke etter tre dager. 0 Siter
Poppy Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Jeg skal dit neste lørdag. Det blir nok litt i tidligste laget . Jeg prøvd å henge meg på . Men det var litt dårlig med sengeplass enda . Og pungen er tom etter ferien . Så da får jeg heller vente til juli . 0 Siter
Poppy Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Har du noen erfaring med snylting ? Jeg pleier bli kasta ut etter tre dager, og skulle vært lenger. De sier bare at snyltegjester er som fisk: begynner å stinke etter tre dager. Du må jo se ann hvem du snylter på . Det er ikke første gnangen jeg har vært på sørlandet . han som jeg har tenkt å bo hos er faren til niesa mi og er passe lett å overtale . Sist endte med at han flyttet hjem til Mamma mens lillesøstern min og jeg bodde i leilighetn hans . Dessuten holder det jo med tre dager for å gå i dyreparken . 0 Siter
Lionn Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Skrevet 22. juni 2002 Det blir nok litt i tidligste laget . Jeg prøvd å henge meg på . Men det var litt dårlig med sengeplass enda . Og pungen er tom etter ferien . Så da får jeg heller vente til juli . Det er gratis å sove under åpen himmel i Baneheia. 0 Siter
Poppy Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Det er gratis å sove under åpen himmel i Baneheia. Tror tilogmed telt hadde vært å foretrekke . dessute så er det spådd ddårlig vær på langtidsvarselet - Men du er hjærtlig velkommen hit til oss i Oslo . Om det å møte deg skulle være så skummelt . 0 Siter
Lionn Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Skrevet 22. juni 2002 Tror tilogmed telt hadde vært å foretrekke . dessute så er det spådd ddårlig vær på langtidsvarselet - Men du er hjærtlig velkommen hit til oss i Oslo . Om det å møte deg skulle være så skummelt . Jeg har bestilt Baneheia og kan derfor ikke komme til Oslo. 0 Siter
Poppy Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Jeg har bestilt Baneheia og kan derfor ikke komme til Oslo. Du kan komme etterpå . Poenget var vel om noen tørr å møte deg og det gjør jeg jo . 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Noen spesiell grunn til at vi skulle ønske å møte deg. 0 Siter
Melaisa Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Noen spesiell grunn til at vi skulle ønske å møte deg. Nei, ville jeg sagt. 0 Siter
Gjest Med Påholden Penn Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Du må jo se ann hvem du snylter på . Det er ikke første gnangen jeg har vært på sørlandet . han som jeg har tenkt å bo hos er faren til niesa mi og er passe lett å overtale . Sist endte med at han flyttet hjem til Mamma mens lillesøstern min og jeg bodde i leilighetn hans . Dessuten holder det jo med tre dager for å gå i dyreparken . Fy flate... du er ekspert, hvor holder du kurs ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.