Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lionn

19

• Poppy

8

• birdie

6

• Nyco

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Hva er oplaner? Jeg kommer tilbake til deg med tid og stund.

Det går litt fort her . Sitter egntlig og ergrer meg .

Gubben har besøk som ikke vet at det er pent å gå hjem , når jeg kommer fra jobben 22.00 og skal på jobben i morra igjen . Men sitter og spiller PS2 som noen andre dritterser . Og jeg får ikke sove med bråk / besøk samt at jeg har ikke lyst til å være grinete heller men f*** da . Noen antenner må de jo ha siden jeg ikke har sagt hei enda en gang .

Ikke har han ryddet heller .

Grr

Det går litt fort her . Sitter egntlig og ergrer meg .

Gubben har besøk som ikke vet at det er pent å gå hjem , når jeg kommer fra jobben 22.00 og skal på jobben i morra igjen . Men sitter og spiller PS2 som noen andre dritterser . Og jeg får ikke sove med bråk / besøk samt at jeg har ikke lyst til å være grinete heller men f*** da . Noen antenner må de jo ha siden jeg ikke har sagt hei enda en gang .

Ikke har han ryddet heller .

Grr

Nå var du morsom.

Nå var du morsom.

Det var ikke med vilje . Vi har en avtale om at han skal rydde før vi får besøk . han rydder ikke for mye ellers akurat . Lurer på om jeg kan si noe sånn som "du Thomas nå må du gå hjem for nå er det seint "

Er liksom ikke i det sosiale hjørnet etter å¨ha vært på jobben med 20 gamle kjerringer som bare klager . Skulle jo tru at de var litt takknemlige for at de får mat og stell . Og tanken på at jeg skal på dagvakt i morra ....

Vel får vel bare ta kvelden ,ellersw kommer jeg til å sprekke i morgen ..

Det var ikke med vilje . Vi har en avtale om at han skal rydde før vi får besøk . han rydder ikke for mye ellers akurat . Lurer på om jeg kan si noe sånn som "du Thomas nå må du gå hjem for nå er det seint "

Er liksom ikke i det sosiale hjørnet etter å¨ha vært på jobben med 20 gamle kjerringer som bare klager . Skulle jo tru at de var litt takknemlige for at de får mat og stell . Og tanken på at jeg skal på dagvakt i morra ....

Vel får vel bare ta kvelden ,ellersw kommer jeg til å sprekke i morgen ..

God natt. Tror du trenger å finne puten:-)

Jeg skal en tur ned i løpet av juli. Forøvrig kan jo du komme hit en tur! Ca fire timers kjøring fra sørlandet og opp hit.

Atte - fire timer?? På den tida kommer man jo til Drammen og vel så det fra Kristiansand!

Halvannen time til Æ'ndal og en time til fra oss helt ned - det skulle bli to-og-en-halv, det. Er det nå det er på sin plass å slå en vits om dyskalkuli, eller..?

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...