Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Verktøy(tools) - alternativer for internet(internet options) - tilkoblinger(?)(connections)-Merk den forbindelsen du bruker for å koble deg på nett med. Velg innstillinger(settings) og så egenskaper(properties).

Neders på vinduet som kommer opp er det noe om å vise ikonet når du er tilkoblet. (show icon in notification area when connected).

Kryss av på denne.

Om forklaringen er noe broket er det fordi jeg har engelsk. :-)

Verktøy(tools) - alternativer for internet(internet options) - tilkoblinger(?)(connections)-Merk den forbindelsen du bruker for å koble deg på nett med. Velg innstillinger(settings) og så egenskaper(properties).

Neders på vinduet som kommer opp er det noe om å vise ikonet når du er tilkoblet. (show icon in notification area when connected).

Kryss av på denne.

Om forklaringen er noe broket er det fordi jeg har engelsk. :-)

Men jeg har ikke noe der jeg kan krysse av... Kan det være fordi jeg har ADSL??

Må forske mer senre, nå stikker jeg ut på tur..:-)

Det samme skjedde med meg, da måtte jeg gå til programmer på startmenyen og så til ADSL programmet, der krysset jeg av sånn at ikonet kom frem ved oppstart.

Hei, det er i orden igjen nå..

Brutter'n hadde vært på maskina mi og "fiksa noe", og hadde stoppet noen prosesser.. Norton måtte jeg legge inn på nytt, for det funket ikke som det skulle heller..

Han fikk rettet det opp igjen etter klager fra meg..*s*..(ikke spør hvordan han fiksa det, det vet jeg ikke)

Hei, det er i orden igjen nå..

Brutter'n hadde vært på maskina mi og "fiksa noe", og hadde stoppet noen prosesser.. Norton måtte jeg legge inn på nytt, for det funket ikke som det skulle heller..

Han fikk rettet det opp igjen etter klager fra meg..*s*..(ikke spør hvordan han fiksa det, det vet jeg ikke)

Skulle ønske jeg hadde en sånn bror i nærheten! *s*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...