Gå til innhold

Klining på byen når man er i et fast forhold


Lionn

Anbefalte innlegg

En venninne av meg klinte med en fyr på byen i går. Hun er gift. Hun synes det er greit og hennes mann synes det er greit.

Jeg synes det er greit. (å gjøre slikt selv). Samboeren min er litt mer tvilende.

Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    30

  • Melaisa

    17

  • Lora

    16

  • nick

    13

Mest aktive i denne tråden

Vel, jeg klinte også med en fyr da jeg var full på byn i går. Erindrer å ha fortalt blant annet dette til min kjære mann som ikke sov da jeg kom hjem. Hehehe, sa han.

Jeg har selvsagt gjort sånt før, og kommer sannsynligvis til å gjøre det igjen. Fylla har så skylda :-Þ

Tror ikke jeg hadde tatt på vei om han hadde klint med en dame, men helt sikker kan jeg vel ikke være før han har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg klinte også med en fyr da jeg var full på byn i går. Erindrer å ha fortalt blant annet dette til min kjære mann som ikke sov da jeg kom hjem. Hehehe, sa han.

Jeg har selvsagt gjort sånt før, og kommer sannsynligvis til å gjøre det igjen. Fylla har så skylda :-Þ

Tror ikke jeg hadde tatt på vei om han hadde klint med en dame, men helt sikker kan jeg vel ikke være før han har prøvd.

Jeg mente selvsagt ikke deg. Men det er jo helt utrolig at du og frøken x klinte samme kvelden. Kanskje dere var på samme sted og ble utsatt for en massesuggesjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente selvsagt ikke deg. Men det er jo helt utrolig at du og frøken x klinte samme kvelden. Kanskje dere var på samme sted og ble utsatt for en massesuggesjon?

Det må ha vært det fine været. Utepils gjør underverker for disse mannfolka. Han her min syntes det var teit at jeg syntes det holdt med klining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må ha vært det fine været. Utepils gjør underverker for disse mannfolka. Han her min syntes det var teit at jeg syntes det holdt med klining.

Ville han at du skulle ta deg et realt knull når du først var i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan kline i kveld jeg også da?

Det er en type jeg synes er ganske så desirable, men siden jeg har samboer har jeg alltid latt det bli med en kjedelig klem til avskjed.

Burde jeg være litt mer sjenerøs i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Ville han at du skulle ta deg et realt knull når du først var i gang?

Har klint på byen selv, men synes egentlig ikke det er -helt- greit. Skjer jo pga alkoholpåvirkning. Slik er vi ser det ut til.

Min mann har sikkert klint litt han og. Men så lenge jeg slipper å være vitne til det eller få høre det tenker jeg ikke på det. Vet jo hvor fort gjort det er. Men ville blitt sint og sur hvis han fortalte det - eller noen andre følte for å informere meg.

Men det frisker opp litt i hverdagen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan kline i kveld jeg også da?

Det er en type jeg synes er ganske så desirable, men siden jeg har samboer har jeg alltid latt det bli med en kjedelig klem til avskjed.

Burde jeg være litt mer sjenerøs i kveld?

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, men bare fordi du sier det er greit.

Bør jeg nevne det for sambo når jeg kommer hjem i morgentimene?

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Faen ikke vær så ordknapp. Jeg trenger et spark i låvedørrumpa for å tore å ta skrittet ut. Jeg vet nemlig med HVEM jeg eventuelt skal kline. Han er heldig ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ikke vær så ordknapp. Jeg trenger et spark i låvedørrumpa for å tore å ta skrittet ut. Jeg vet nemlig med HVEM jeg eventuelt skal kline. Han er heldig ass.

Jeg er alltid ordknapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Det eneste som betyr noe, er at de to partene i et forhold er enige om grensene.

Selv synes jeg det er et svært lite problem om mannen min (eller jeg) kliner litt med andre - med mindre det er som starten på et langt, meningsfullt forhold bak ryggen på ektefellen.

Fylleklining betyr ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som betyr noe, er at de to partene i et forhold er enige om grensene.

Selv synes jeg det er et svært lite problem om mannen min (eller jeg) kliner litt med andre - med mindre det er som starten på et langt, meningsfullt forhold bak ryggen på ektefellen.

Fylleklining betyr ingenting.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...