Gå til innhold

Klining på byen når man er i et fast forhold


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    30

  • Melaisa

    17

  • Lora

    16

  • nick

    13

Mest aktive i denne tråden

Nei, erru gæærn, men det er mange tyrkere i denne byen og det er stort sett de som kjenner meg igjen på stedet jeg vanker..ved siden av de norske vennene mine da. Er ikke i Norge da, så jeg har litt friere tøyler egentlig... eller noe sånt tror jeg.

Er du ikke i Norge? Gisp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke gjorde denne gangen skal jeg heller ikke gjøre neste gang.

Neivel , da er det vel ikke rom for utdypning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neivel , da er det vel ikke rom for utdypning.

Du må fanken drikke fort, så kjapt som du blir treig!

Jeg kan kline med en hvermansen på pub, men jeg puler ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må fanken drikke fort, så kjapt som du blir treig!

Jeg kan kline med en hvermansen på pub, men jeg puler ikke.

Å? Er det det som er regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må fanken drikke fort, så kjapt som du blir treig!

Jeg kan kline med en hvermansen på pub, men jeg puler ikke.

Har du klina med Jacob?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du får lov til å kline med andre menn? Ikke kom å si at du ikke ville ha klina med David B om du hadde sjansen.

Det er hyggelig og edelt at du er trofast, men ikke la Shiela ta helt over styringa.

David B? Mann med sure sokker og en motbydelig svett kropp? Som skifter frisyre oftere en kjerringa? Takk, men nei takk. Victoria kunne jeg vel alltids lagt over bordet, sånn rent hypotetisk. Når det gjelder kontroll, der er det alltid noen som tror de har den, og en som har den. I den siste kategorien finner du meg. Sheila har 35 i sko, trenger aldri barbere leggene, ser ut som om hun har silklongs på når hun har bare legger, lukter ikke svette (fakta faen), legger mannfolk flate bare ved å være, blir med på motorsykkelferie og knuller som en kanin. Det er ingenting jeg finner ute som slår det. Bortsett fra klamydia og dårlig samvittighet. Da kan jeg godt "tilpasse" meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du klina med Jacob?

jacob kliner ikke med damer som er opptatt. Hersens moral.

Men jeg har vært på Ikea med ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

David B? Mann med sure sokker og en motbydelig svett kropp? Som skifter frisyre oftere en kjerringa? Takk, men nei takk. Victoria kunne jeg vel alltids lagt over bordet, sånn rent hypotetisk. Når det gjelder kontroll, der er det alltid noen som tror de har den, og en som har den. I den siste kategorien finner du meg. Sheila har 35 i sko, trenger aldri barbere leggene, ser ut som om hun har silklongs på når hun har bare legger, lukter ikke svette (fakta faen), legger mannfolk flate bare ved å være, blir med på motorsykkelferie og knuller som en kanin. Det er ingenting jeg finner ute som slår det. Bortsett fra klamydia og dårlig samvittighet. Da kan jeg godt "tilpasse" meg litt.

Det trur jeg ikke noe på!!!

Dessuten er ikke David svett hele tiden og det er viktig å være kul på håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur jeg ikke noe på!!!

Dessuten er ikke David svett hele tiden og det er viktig å være kul på håret.

Jeg ville hatt rimelig god betaling for å ha noen befatning med han David B - fotballspilleren. Bowie hadde jeg derimot tatt helt uten vederlag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur jeg ikke noe på!!!

Dessuten er ikke David svett hele tiden og det er viktig å være kul på håret.

Han er kompis med Elton John. Ikke rart han er opptatt av frisyren. Faggot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...