Gå til innhold

Klining på byen når man er i et fast forhold


Lionn

Anbefalte innlegg

Han er kompis med Elton John. Ikke rart han er opptatt av frisyren. Faggot!

Alle disse kjendisene er såkalte kompiser da vettu. Elton har jo ingen sveis i det hele tatt, bare en halvdårlig parykk.

Nå skal jeg dolle meg ferdig. Skal ut å kline. Det var tross alt det denne tråden handlet om. Jeg gleder meg. Håper han har tatt ut snusen til jeg inntar stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    30

  • Melaisa

    17

  • Lora

    16

  • nick

    13

Mest aktive i denne tråden

Alle disse kjendisene er såkalte kompiser da vettu. Elton har jo ingen sveis i det hele tatt, bare en halvdårlig parykk.

Nå skal jeg dolle meg ferdig. Skal ut å kline. Det var tross alt det denne tråden handlet om. Jeg gleder meg. Håper han har tatt ut snusen til jeg inntar stedet.

Det tror jeg ikke. Du får nok en snusdryppende "det virket som en god ide i går" skrekkfigur. Kvinnfolk som kliner uten å gi mus er noe ordentlig hærk. Generellt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Du får nok en snusdryppende "det virket som en god ide i går" skrekkfigur. Kvinnfolk som kliner uten å gi mus er noe ordentlig hærk. Generellt sett.

Det er jo litt av drivkraften det da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Du får nok en snusdryppende "det virket som en god ide i går" skrekkfigur. Kvinnfolk som kliner uten å gi mus er noe ordentlig hærk. Generellt sett.

Jeg skal LATE som han får full pakke da vettu. Hvis han ikke engang har kvitta seg med snusen kan det være det samme med hele greia. Jeg er tross alt ikke desperat. Dessuten har jeg visst en mann hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal LATE som han får full pakke da vettu. Hvis han ikke engang har kvitta seg med snusen kan det være det samme med hele greia. Jeg er tross alt ikke desperat. Dessuten har jeg visst en mann hjemme.

Jeg HATER luremus! Motbydelig! Å kline ståpikk på en uskyldig sjel, for så å ta en tur "på toalettet" og borte er du, er feigt. En full stakkar kan virre rundt resten av natta på desperat leting etter kvinnen i hans liv. Eller kveldens fuck, alt ettersom. Unfair!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne en snusdryppende skrekkfigur som du helst ikke vil huske i morgen?

Nei. Det er tøysete.

Maktmisbruk er på den andre siden litt okei.

Øve opp selvkontrollen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er tøysete.

Maktmisbruk er på den andre siden litt okei.

Øve opp selvkontrollen.. hehe

Dette er mannsmisbruk, min venn. Praksisen fordømmes på det sterkeste! Hvor er det du pleier å gå, sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mannsmisbruk, min venn. Praksisen fordømmes på det sterkeste! Hvor er det du pleier å gå, sa du?

På ethvert lugubert sted du kan tenke deg.

Før i gamle dager, da kroppen var enda yppigere (!), fant man stor underholding i å drikke gratis øl på siklende gubbers bekostning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ethvert lugubert sted du kan tenke deg.

Før i gamle dager, da kroppen var enda yppigere (!), fant man stor underholding i å drikke gratis øl på siklende gubbers bekostning.

O' yes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske snill jeg også. Men tungen er blitt skarpere.

Ja, det er liksom ikke helt samsvar mellom ord og handling.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er liksom ikke helt samsvar mellom ord og handling.....?

Vel.... jeg egner meg i alle fall godt på msn og telefon.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...