Gå til innhold

Er b-gjengen oppløst?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Var det ikke en sammensveiset gjeng her på dol som var beryktet for skarp munnbruk og sene nattetimer? Jeg synes ikke jeg ser så mange av de nickene jeg forbandt med denne gjengen. Og Lionn og Zirine var vel lederne? Det virker jo som om de har røket i tottene på hverandre.

Men de laget vel litt moro også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60599-er-b-gjengen-oppl%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi ble oppløst den 31.03.02 kl. 23.38. Da røk vi ut i en voldsom krangel. Bare de som var tilstede kan ane hvilket virituelt blodbad det var. Det begynte med at birdie ønsket å legge seg før kl. 24, siden hun er på tjukka, og visstnok sliten. Ingen medlemmer av b-gjengen har lov til å legge seg så inn i hesterævva tidlig. Så det endte med at birdie bare slang på msnen sin og gikk i bingen, hvorpå undertegnede og Zirine begynte å krangle om det var en riktig ting å gjøre eller ikke. Vi snakker ikke sammen den dag i dag.

Gjest (ikke undertegnet)

Ja, vi ble oppløst den 31.03.02 kl. 23.38. Da røk vi ut i en voldsom krangel. Bare de som var tilstede kan ane hvilket virituelt blodbad det var. Det begynte med at birdie ønsket å legge seg før kl. 24, siden hun er på tjukka, og visstnok sliten. Ingen medlemmer av b-gjengen har lov til å legge seg så inn i hesterævva tidlig. Så det endte med at birdie bare slang på msnen sin og gikk i bingen, hvorpå undertegnede og Zirine begynte å krangle om det var en riktig ting å gjøre eller ikke. Vi snakker ikke sammen den dag i dag.

Hvorfor fleiper du med dette ? Alle vet at zirine unngår deg på Dol. Du prøver å svare på hennes innlegg, men hun ignorerer deg

Annonse

Jeg har drømt mye om denne sekten din i natt. Det var slik at vi alle gikk i skjørt og man kunne ikke ha mindre enn 5 barn for å bli medlem. Ja, la oss ikke kalle det en drøm. Det var vel heller nesten marerittaktig.

Nei, skjørt er ikke tingen. *grøss*

Hvis du er snill, kan du bli sermonimester.

;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...