kie Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Jepp! Jeg sov ikke om natta i den tiden..... Var visst bare meg som opererte alene, altså ;-) 0 Siter
kie Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Noe imot å gi medlemmene dine et program som vi kan forholde oss til? Programmet er ikke ferdig utformet. Har du noen forslag? 0 Siter
Amiga Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Var visst bare meg som opererte alene, altså ;-) Ja nå kan du angre! ;-) 0 Siter
Lionn Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Programmet er ikke ferdig utformet. Har du noen forslag? Alle må kunne løpe fra 0-100 på en time. 0 Siter
kie Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Alle må kunne løpe fra 0-100 på en time. 0-100? *henter teskje* 0 Siter
Lionn Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 0-100? *henter teskje* Ja, jeg hakke peiling jeg altså. 0 Siter
birdie Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Det er fakta. *flire* Hvem var det som la seg før midnatt, sa du..? 0 Siter
Lionn Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 *flire* Hvem var det som la seg før midnatt, sa du..? Den høygravide birdie. Tar jeg feil? *Gjespe* 0 Siter
birdie Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Den høygravide birdie. Tar jeg feil? *Gjespe* Foreslår at du tar en kjapt søk på nicket mitt på f.eks. Foreldreforum, og biter deg merke i når innleggene jevnt over er postet.. Og siden du ikke gidder det, kan jeg fortelle deg at det jevnt over er ETTER midnatt. Er man ekte B-menneske så er ikke en graviditet noe særlig hinder. Kunne imidlertid tenkt meg en litt bedre stol.. Kan man få hemorroider av bare å sitte? *banker i bordet* Og, ja - det var du som feiga ut. Hva var det egentlig som skjedde i den tida? Studiene? Trøtt var du i alle fall. 0 Siter
Lionn Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Foreslår at du tar en kjapt søk på nicket mitt på f.eks. Foreldreforum, og biter deg merke i når innleggene jevnt over er postet.. Og siden du ikke gidder det, kan jeg fortelle deg at det jevnt over er ETTER midnatt. Er man ekte B-menneske så er ikke en graviditet noe særlig hinder. Kunne imidlertid tenkt meg en litt bedre stol.. Kan man få hemorroider av bare å sitte? *banker i bordet* Og, ja - det var du som feiga ut. Hva var det egentlig som skjedde i den tida? Studiene? Trøtt var du i alle fall. Hehehe..rart hvor godt du kan kjenne meg uten å noensinne å ha møtt meg. Ja, jeg får skylde på studiene. Noe skal man jo skylde på. 0 Siter
kie Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Foreslår at du tar en kjapt søk på nicket mitt på f.eks. Foreldreforum, og biter deg merke i når innleggene jevnt over er postet.. Og siden du ikke gidder det, kan jeg fortelle deg at det jevnt over er ETTER midnatt. Er man ekte B-menneske så er ikke en graviditet noe særlig hinder. Kunne imidlertid tenkt meg en litt bedre stol.. Kan man få hemorroider av bare å sitte? *banker i bordet* Og, ja - det var du som feiga ut. Hva var det egentlig som skjedde i den tida? Studiene? Trøtt var du i alle fall. Det høres en smule kjent ut. For jeg satt aldeles ikke her til langt på natt da jeg var gravid. Åneida! ;-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 Var visst bare meg som opererte alene, altså ;-) Jeg var med i den b-gjengen en kort periode. Men min kariere der ble svært kort og jeg meldte meg ut. Grunnen lar jeg være usagt her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.