Gå til innhold

Er b-gjengen oppløst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den høygravide birdie. Tar jeg feil? *Gjespe*

Foreslår at du tar en kjapt søk på nicket mitt på f.eks. Foreldreforum, og biter deg merke i når innleggene jevnt over er postet.. Og siden du ikke gidder det, kan jeg fortelle deg at det jevnt over er ETTER midnatt. Er man ekte B-menneske så er ikke en graviditet noe særlig hinder. Kunne imidlertid tenkt meg en litt bedre stol.. Kan man få hemorroider av bare å sitte? *banker i bordet*

Og, ja - det var du som feiga ut. Hva var det egentlig som skjedde i den tida? Studiene? Trøtt var du i alle fall.

Foreslår at du tar en kjapt søk på nicket mitt på f.eks. Foreldreforum, og biter deg merke i når innleggene jevnt over er postet.. Og siden du ikke gidder det, kan jeg fortelle deg at det jevnt over er ETTER midnatt. Er man ekte B-menneske så er ikke en graviditet noe særlig hinder. Kunne imidlertid tenkt meg en litt bedre stol.. Kan man få hemorroider av bare å sitte? *banker i bordet*

Og, ja - det var du som feiga ut. Hva var det egentlig som skjedde i den tida? Studiene? Trøtt var du i alle fall.

Hehehe..rart hvor godt du kan kjenne meg uten å noensinne å ha møtt meg.

Ja, jeg får skylde på studiene. Noe skal man jo skylde på.

Det høres en smule kjent ut.

For jeg satt aldeles ikke her til langt på natt da jeg var gravid. Åneida! ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...