Gå til innhold

JA, til en regnfull sommer- og...

Anbefalte innlegg

...mange innlegg på DOL.

Nå har jeg ryddet og vasket leiligheten...vasket to maskiner med klær...og trillet tur i nesten to timer...

Skuffende få nye innlegg siden jeg sjekket sist. *sukk*

Nei, det må nok bli en dårlig sommer dersom dette skal ta seg opp...hehehe

(Vil nok ha fint vær likevel da... :o)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60630-ja-til-en-regnfull-sommer-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sånn derre husmor, eller?

Er det noe som heter leilighetsmor? For hus har vi ikke...hehehe

Burde kanskje sagt som sant var at jeg satt i sofaen og så på mens mannen min støvsugde og vasket gulvet...Det er en av fordelene med å være gravid - jeg slipper sånt. :o)

Klærne puttet jeg i maskinen etter at mannen min hadde lagt det i passe store hauger. Han mener nemlig at det ikke er bra å putte like mye klær inn i maskinen som jeg mener at det går... :o)

...men turen...den klarte jeg alene....selv om jeg sitter her med et bekken som verker som fy. Skulle ikke tatt på meg de skoa...burde nok rådspurt meg med DOL først. :-(

(Dersom du mener husmor i den betydning at jeg ikke jobber, men er hjemme...ja da er jeg vel det...om man ser bortifra tilfeldige strø-programmeringsjobber...hehehe)

mvh

Er det noe som heter leilighetsmor? For hus har vi ikke...hehehe

Burde kanskje sagt som sant var at jeg satt i sofaen og så på mens mannen min støvsugde og vasket gulvet...Det er en av fordelene med å være gravid - jeg slipper sånt. :o)

Klærne puttet jeg i maskinen etter at mannen min hadde lagt det i passe store hauger. Han mener nemlig at det ikke er bra å putte like mye klær inn i maskinen som jeg mener at det går... :o)

...men turen...den klarte jeg alene....selv om jeg sitter her med et bekken som verker som fy. Skulle ikke tatt på meg de skoa...burde nok rådspurt meg med DOL først. :-(

(Dersom du mener husmor i den betydning at jeg ikke jobber, men er hjemme...ja da er jeg vel det...om man ser bortifra tilfeldige strø-programmeringsjobber...hehehe)

mvh

Jobbe? Hvem gidder vel å jobbe.

Du er så inn i granskauen effektiv, du! Greit nok at man får vasket huset når det regner, akkurat nå støvsuger forresten Jørn, men er det så nøye, a'?

Jeg håper på SOL, SOL og SOL, så får vi heller bruke kvelden og natta til å dol'e :-)) Alternativt får vi søke høyere makter om flere timer i døgnet ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...