Gjest slankern Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg går nå på en krom kur, men jeg skal til lege og sjekke blodsukkeret mitt 2 juli. Bør jeg slutte med kromkuren, da den kan påvirke blodsukkeret mitt? Jeg hadde litt lavt blodsukker sist gang jeg sjekket meg og sliter med søthunger, samt at jeg blir trøtt på jobben. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei på deg, Krom har vist seg å senke blodsukkeret kun dersom man har krom-mangel og diabetes. Det har ikke vist seg å forårsake lavt blodsukker. Brukte du krom forrige gang du sjekket blodsukkeret? Du kan evt slutte kuren denne gangen og se om det gjør noe forskjell for deg. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankern Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei på deg, Krom har vist seg å senke blodsukkeret kun dersom man har krom-mangel og diabetes. Det har ikke vist seg å forårsake lavt blodsukker. Brukte du krom forrige gang du sjekket blodsukkeret? Du kan evt slutte kuren denne gangen og se om det gjør noe forskjell for deg. Vennlig hilsen Nei, jeg brukte ikke krom når jeg sjekket meg sist. Jeg har lest at krom skal være stabiliserende på blodsukkeret og at det kan være nyttig å ta hvis man både har for høyt blodsukker og for lavt. Jeg har i såfall bestemt meg for å kutte ut alt søtt og fett, og jeg håper det går bra. Jeg er i såfall motivert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.