Gå til innhold

hvordan oppgradere Norton?

Anbefalte innlegg

Som Online Pluss kunde har jeg lastet ned Norton virusprogram for win 98. Nå har jeg lagt inn Win XP pro, og får ikke startet Norton igjen. Jeg går ut fra at jeg nå oppgradere den, men hvordan??? Jeg kan sikkert laste hele greia ned på nytt, men jeg hadde håpet å gjøre det litt enklere og litt mindre tidkrevende.

Er det noen som kan komme med noen råd til en hjelpeløs amatør, jeg tør ikke være uten virusprogram særlig lenge nå i disse klez. tider...........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60702-hvordan-oppgradere-norton/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snodig. På den programvarepakka jeg har, Norton Antivirus 2002, så står det nevnt både Windows 98 og XP....? Riktignok XP Pro og XP Home.

Mulig.. men det er vel bare å prøve å installere fra originalfilen? Man får beskjed om det dersom den ikke er kompatibel, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...