Babooba Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Min venninne fyller 35 år og jeg vet ikke hva jeg skal finne på i gave. Hun har det meste og det er ikke noe spesielt jeg vet hun samler på. Noen som har noen gode forlag? Jeg er helt blank i dag. Stikkord: Hun liker å reise, er sporty og singel. 0 Siter
Gjest tiipii Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Overaskelsepiknikk hvor du lager maten og bestemmer destinasjonen. Be med noen få, men gode venner. En eller annen opplevelse som f.eks. rafting, overnattingstur med hest og vogn, ballongtur eller lignende.. Eller rett og slett pedikyr til sommerføttene! 0 Siter
MsSophie Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Da jeg fylte 35 fikk jeg masse flotte gaver.... Undertøy Bøker Gavekort på stort kjøpesenter i byen Bodylotion Kunst glass 0 Siter
scorpion71 Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Bok som passer til hennes interesser? Hei! Siden hun liker å reise: en fin toalettmappe, evt. med innhold. Det finnes jo mye forskjellig i små utgaver, som egner seg når en reiser (såpe, krem, shampo mm.) Mvh Scorpion 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.