Gjest vitaminer Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 fått noen tabeletter av legen kalt rocultan eller noe som skal hjelpe mot d-vit mangel. Problemet er at jeg ikke har klart å finne ut om de inneholder d-vitaminer eller om jeg bør ta det i tillegg . . Etter det som står på pakken står det mest at den hjelper meg å ta opp d-vitaminer... vet ernæringsfysiologen noe om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Rocatrol inneholder D-vitamin, og du skal ikke ta andre D-vitaminpreparater samtidig. (med mindre legen ber deg om å gjøre det) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei på deg, Jeg er ikke kjent med navnet Rocultan – er det den samme som Rocaltrol? Rocaltrol er vanlige å bruke ifm vitamin D mangel og inneholder vitamin D. Den skal ikke tas sammen med vitamin D og magnesium supplementer. En link til info om Rocaltrol: http://www.nettdoktor.no/medisin/showdetails.asp?PageID=280 Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.