Gå til innhold

FU:Blir du nevt på forumundersøkelser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gyrken

3

• kie

3

• Lionn

3

• nanna

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest 5barnsmor

nei, jeg blir ikke nevnt før jeg smisker meg til det....og det er helt sikket fordi jeg har så mange barn.....(det var den eneste grunnen som ikke hadde noe med at det var noe gale med meg...)

pytt, pytt skulle det skje en dag så blir jeg sikkert veldig glad, men enda bedre er det jo når jeg selv kan nevne andre sjeldne da...:)))

Tar gjerne kontonummeret ditt. Får igjen masse penger på skatten i oktober, så da kan jeg vel regne med å bli nevnt en del utover høsten?

Ja,

er beløpet høyt nok kan jeg til og med slenge inn noen FU'er med "nicket" (ikke undertegnet) for å få igang diskusjonen. For deretter svare med diverse nick.

Begrunnelser koster en hundrings per linje.

Får du igjen veldig mye, altså?

*smiler sleskt*

Annonse

Gjest malun

Ja,

er beløpet høyt nok kan jeg til og med slenge inn noen FU'er med "nicket" (ikke undertegnet) for å få igang diskusjonen. For deretter svare med diverse nick.

Begrunnelser koster en hundrings per linje.

Får du igjen veldig mye, altså?

*smiler sleskt*

Jeg får igjen nok til at du risikerer baksmell til neste år dersom du oppfører bestikkelsene mine som forfatterhonorar på skatten.

Du kan bare begynne å varme opp...

*knitrer med sedler*

Annonse

Nei, det blir jeg aldri. Det vil si, Vanedis var så snill å nevne meg i går :-))) Tror nesten det er første gang, tuuusen takk, Vanedis :-)

Grunnen? Som i RL, fordi jeg er så (for?) snill :-) Tror jeg skal begynne å bite litt mer, ihvertfall bjeffe....VOFF!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...