Gjest hmmmz Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 er en jente på 22 som jobber med å bli kvitt de siste kiloene.. Siden jeg trener beina så mye med løping og powerwalking er det da nødvendig med styrketrening for beina? er livredd for å få bulkebein.. ellers lurer jeg på om en kan bli overtrent av å trene styrke med maskiner 3 ganger i uka når jeg trener body pump 2 ganger i uka fra før ? . Treningssenteret er nemlig stengt i helgene her. fikk nemlig høre at 2 ganger med styrke i uka bare var vedlikeholdstrening..at en ikke fikk resultater... dessuten er jeg redd for at forbrenningen min har gått ned. Jeg begynte på en slags diett for en måned siden... relativt ukomplisert men den besto av fem sunne kalorifattige måltider om dagen . 3 normale og 2 små som feks frukt etc. Det har virket bra.. problemet nå er at jeg kjenner meg mett av disse 2 knekkebrødene og yogurthen til frokost..kjenner meg tilfreds og føler ikke at jeg slanker meg.. jeg er ikke sulten slik jeg var i begynnelsen.. kanskje litt sulten på kvelden men ikke ellers. betyr dette at forbrenningen min har justert seg slik at jeg ikke lenger slanker meg? noen som har tips . Kan nevne at jeg ikke har lyst til å bli helt helsefreak å bare spise ris og proteindrikker. så det å spise enda mindre blir tøft om jeg bør det er det ikke slik at når en er sulten er det forbrenningen skjer..det er da en mister fett vær så snill og gi meg noen svar og inspill her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei! Er bulkebein sånne bein som Marion Jones og de andre sprinterne har? I så fall er det flott! Se mine andre innlegg i dag om studioer, gåing og sykling. Du kan spise så mye du vil bare du beveger deg aktivt mange nok timer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.