Gå til innhold

Hvordan tolke C U soon

Anbefalte innlegg

Gjest Betatt
Skrevet

Hei!

På lørdag var jeg på byen og fikk kontakt med en fyr jeg har hatt i kikkerten i noen måneder. Vi var sammen på ulike puber helt til morgenen. Vi pratet og lo masse og klina litttttt. Likte han kjempegodt.

Jeg fikk hans mob og han sa jeg skulle kontakte ham.

Jeg sendte ham en melding på mandag, og han skrev tilbake med en gang.

Han skrev egentlig ikke noe spesielt, bare "hvordan går det" og sånn.. Han skrev på engelsk da for han er kanadisk.

På slutten skrev han "Take care and see you soon".

Hva faen mener han med See u soon?! Han må da fatte og begripe at vi jenter analyserer alt mulig.

Skal jeg spørre ham How soon, eller hva?!

Hmmmmmmm. Enlighten me dere som greie på sjekking.

Jeg er 30, men fortsatt litt grønn...

Hva skal jeg skrive tilbake for å vise min interesse?

Er det for mye med èn mld pr dag?

Skrevet

Ja, du er grønn!

"Jeg fikk hans mob og han sa jeg skulle kontakte ham"

Det sier seg selv at du får problemer med å kontakte han når han gir deg sin mobiltelefon. Hvor full var fyren?

See U soon betyr at han ser deg snart, og hva han mener med det, det må du bare spørre han om.

Det blir vel som om jeg skriver tilbake i en melding: Snakkes snart.

En melding per dag er etter min mening ikke for mye, men her må du selvsagt ta i betraktning hva han skriver tilbake. Svarer han raskt, virker han interessert, osv osv osv.

Good luck, og det er ingen skam å være grønn når man nesten er 30 år gammel. Hudfargen har trossalt liten betydning når det gjelder sjekking.

Gjest Betatt
Skrevet

Ja, du er grønn!

"Jeg fikk hans mob og han sa jeg skulle kontakte ham"

Det sier seg selv at du får problemer med å kontakte han når han gir deg sin mobiltelefon. Hvor full var fyren?

See U soon betyr at han ser deg snart, og hva han mener med det, det må du bare spørre han om.

Det blir vel som om jeg skriver tilbake i en melding: Snakkes snart.

En melding per dag er etter min mening ikke for mye, men her må du selvsagt ta i betraktning hva han skriver tilbake. Svarer han raskt, virker han interessert, osv osv osv.

Good luck, og det er ingen skam å være grønn når man nesten er 30 år gammel. Hudfargen har trossalt liten betydning når det gjelder sjekking.

Vær nå ikke så streng.

Han gav meg mob NR sitt da vettu, men det regner jeg med at du skjønte.

Og hvis han ikke skriver tilbake med en gang da? Kan det ikke bety at han ikke har mobilen med seg akkurat da?

Hittil har han svart innen 5-10 minutter og det må jeg vel sies fornøyd med?:)

See u soon... Vet da faen jeg vel. Er som sagt grønn. Er slett ikke sikkert at han mener det så bokstavelig, men han avfeier meg iallfall ikke. Han kunne jo ha droppa hele den setningen.

Jeg er veldig redd for å "put my ego on the line" og ta risikoer. Livredd for å bli avvist!

Huff..

Skrevet

Vær nå ikke så streng.

Han gav meg mob NR sitt da vettu, men det regner jeg med at du skjønte.

Og hvis han ikke skriver tilbake med en gang da? Kan det ikke bety at han ikke har mobilen med seg akkurat da?

Hittil har han svart innen 5-10 minutter og det må jeg vel sies fornøyd med?:)

See u soon... Vet da faen jeg vel. Er som sagt grønn. Er slett ikke sikkert at han mener det så bokstavelig, men han avfeier meg iallfall ikke. Han kunne jo ha droppa hele den setningen.

Jeg er veldig redd for å "put my ego on the line" og ta risikoer. Livredd for å bli avvist!

Huff..

Hvis du er så i tvil så går det jo kanskje å vente til han tar initiativet?

Men da er selvsagt faren der for at han tenker det samme..

Kan du ikke bare be han med ut da? Spørre om han vil være med ut på en kaffe, en middag, en kino, eller lignende?

Du har ikke så mye å tape vet du, og avvisninger er noe som følger med det å være betatt. Det er helt normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...