Gjest Milli Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg er en jente på 27 som har bestemt meg for å begynne å trene for å gå litt ned i vekt, samt stramme opp litt. Jeg er 173, og veier 79 kg. Vil ned 5 kg, da har jeg nådd trivselsvekten min. Men hvordan bør jeg trene for å stramme opp (særlig rompe, lår, mage) samt forbrenne? Er spinning bra? Det syns jeg jo er gøy hvertfall. Vekter er litt kjedelig. Er det et must å trene vekter? Hva sier dere "proffer"??;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lingus Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Siden du ønsker å gå ned i vekt så vil jeg anbefale spinning. 3 spinning-timer i uka gjør underverker. Eventuelt kan du variere litt og kjøre step innimellom i stedet. Både på spinning og step renner kiloene av, men det er viktig å ta i skikkelig så du merker at du blir ordentlig svett. Det er veldig mange som er fornøyd bare de har kommet seg til trenings-studiet, og glemmer at man må yte skikkelig for å få betalt for det. Hvis du i tillegg vil stramme opp kroppen litt er svømming et fint alternativ. Da får du både utholdenhet og styrke på en gang. Vekter trenger ikke å være et must, det fins jo mange fine apparater du kan bruke. I tillegg til de obligatoriske sit-ups'ene naturligvis Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hvorfor må alle som vil mosjonere gå i studio? Det greieste og billigste er jo å gå, jogge, løpe i større tempo, sykle eller jobbe i hagen! Men du må bruke mange timer for å bli som Grete Waitz! Sykling er forresten ikke særlig slankende fordi de spiser bananer og drikker XL-1 og annet søtt hele tiden. Som løper og skiløper syntes jeg alle gutta i sykkelklubben virket heller lubne, men de hadde jo masse sykkelmuskler innenfor, bevares! Briv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.