Big Brother Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Dere er vel klar over at BB 2001 går i reprise på TVN? 0 Siter
Gjest shesays Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Akkurat det tror jeg folk gir fullstendig blaffen i, at du lar deg synke SÅ lavt i din BB-dyrkelse? 0 Siter
Solsikke Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Akkurat det tror jeg folk gir fullstendig blaffen i, at du lar deg synke SÅ lavt i din BB-dyrkelse? Hvorfor åpnet du tråden,leste den for så å kommentere den om du ikke bryr deg? Til bigbrother, var ikke klar over at de sendte det i repriset. Men blir ikke å se det. Det blir liksom ikke helt riktig når man ikke kan følge med på nett o.l 0 Siter
Babooba Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Ble litt nysgjerrig nå, og tenkte at det kunne jo vært morsomt å sett igjen noen av kranglene mellom Rodney og Per-Morten. Men det går jo midt på natten jo... Mellom kl 02 og 04. Så det blir nok ingen BB-reprise på meg nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.