Gjest ann Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Eg har i løpet av det siste åre vert plaget av "knasing" i knet. I det siste halvåre har eg også hatt mer eller mindre moderate smerter i kne. Eg gjekk til legen. Han var ikke i stand til å stille noen diagnose sa han. Han henviste med til fysioterapaut. Fysioterapauten, trur at det er senebetenelse. Men ho er ikkje sikker.(ho sa det antagelegvis ut i frå ein utposing på undersida til høgre på H kne). Kva bør eg gjør? Er det noen spesiele kjenne tegn ved senebetenelse som eg kan se? Bør eg ta det med ro eller bør eg trene det opp? Håper på raskt svar ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 tror du har chondromalaci. se om dette på nettet flere steder, bl.a. www.ortkirkoege.suite.dk mvh jvbruun, ortopæd,dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ann Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 tror du har chondromalaci. se om dette på nettet flere steder, bl.a. www.ortkirkoege.suite.dk mvh jvbruun, ortopæd,dk Takk for rask respons. Eg va inne og leste om chondromalaci. Hørtes interessant ut. Er ikke sikker på om alle symptomene stemme, med mine symptomer. Bør jeg vise utskrifta frå denne sida til fysioterapeuten min (eller til legen.)? Slik at en av de kan se om det er likhets trekk. MVH ann 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.