Gjest Pricilla Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Hei! Skal kjøpe sånt knytte-skjerft til en venninne som vil beskytte håret sitt mot sola.. men jeg aner ikke hvor jeg får tak i det.. Mener ikke sånne firkanta som noen bretter som trekant, men sånne tørkle-lignende greier.. Ikke helt min stil, så vet ikke hvor det er å få tak i. har sett mange med det i år, de er som regel litt lange og henger litt nedover rygge. Noen som bruker sånne her og kan hjelpe meg litt? Hvor skal jeg leite? Bor i Oslo så bude jo finnes her i og med at så mange har det. 0 Siter
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Du kan vel spørre noen som du ser har det på? 0 Siter
shandy Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Kan du ikke kjøpe stoff da og sy. Masse fine mønster også slipper du å få fak i noe kjerringaktig. Noen ganger er jeg riktig smart altså og ikke nok med det, koselig også. Jøss ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.