Gjest Jeppjepp Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 drikke Cola Light/Pepsi Max/Tab Xtra mens man går på Cambridge kuren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Kan og kan. Du dauer sikkert ikke av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeppjepp Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Kan og kan. Du dauer sikkert ikke av det. Jeg er LITE intressert i dine spydige kommentarer. Kom med et godt svar eller ikke svar i det hele tatt. Jeg ville vite om dette hadde dårlig innvirkning på kuren, ikke om man dauer av det....! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Han kjendis slankeren (han som fikk operert bort så mye hud) han drakk liter på liter av Pepsi Max mener jeg og ha lest en plass. Men jeg har også lest at man skal forsøke og holde seg borte fra kullsyreholdige drikker fordi kullsyren gjør noe - muligens med apetitten. Jeg stilte det spørsmålet på forum for mat og ernæring engang, uten å få svar fra ernæringsdama. birdie antydet imidlertid at det er fordi kullsyren tømmer magesekken fortere. Selv vet jeg ikke, men jeg syns det høres logisk ut at den innvirker på apetitten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeppjepp Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Han kjendis slankeren (han som fikk operert bort så mye hud) han drakk liter på liter av Pepsi Max mener jeg og ha lest en plass. Men jeg har også lest at man skal forsøke og holde seg borte fra kullsyreholdige drikker fordi kullsyren gjør noe - muligens med apetitten. Jeg stilte det spørsmålet på forum for mat og ernæring engang, uten å få svar fra ernæringsdama. birdie antydet imidlertid at det er fordi kullsyren tømmer magesekken fortere. Selv vet jeg ikke, men jeg syns det høres logisk ut at den innvirker på apetitten. Tusen takk for et ordentlig svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg er LITE intressert i dine spydige kommentarer. Kom med et godt svar eller ikke svar i det hele tatt. Jeg ville vite om dette hadde dårlig innvirkning på kuren, ikke om man dauer av det....! Hei, her kommer et seriøst svar fra en tynn en som skyr slike drikker: Både vanlige sukkerholdige drikker (Cola, Solo, Fanta, eplecider og hva de nå heter), og såkalte lettdrikker hvor sukker er erstattet av annet søtningsmiddel, forstyrrer kroppens insulinbalanse slik at blodsukkeret kan reduseres (og man får lyst på mer søt drikke eller annet). Du kan lese mer om dette på DNL's "Kondisforum" i mange innlegg. Selv om lettdrikken altså ikke har sukker "tror" kroppen at det kommer lettforbrennbar "karbo" og setter igang motreaksjon med insulin. Drikk heller vann. Kullsyre i vannet gjør ikke noe fra eller til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.