Gå til innhold

HTML


Gjest kan det ikke

Anbefalte innlegg

Gjest kan det ikke

For oss som ikke kan det og hvis vi ikke lærer oss det, betyr det at vi ikke kan sette inn linker mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda. Det er bare å sette inn linker, det. Alle kan da klippe og lime med seg linken ! Det er gjort i en fei.

Jeg regner det som ganske sikkert at Webmaster & co her vil fjerne mulighetene for HTML programmering så snart de kan og får tid. Det gjorde de sist det skjedde under en omlegging og folk plutselig fikk fri tilgang til HTML her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Det er bare å sette inn linker, det. Alle kan da klippe og lime med seg linken ! Det er gjort i en fei.

Jeg regner det som ganske sikkert at Webmaster & co her vil fjerne mulighetene for HTML programmering så snart de kan og får tid. Det gjorde de sist det skjedde under en omlegging og folk plutselig fikk fri tilgang til HTML her! :-)

Jeg syns vi skulle få beholde det, i hvertfall på meldinger! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lionnnn

Det er ikke så veldig vanskelig. Bruk denne koden og lim linken inn i den:




text her

Uuups , det ble litt feil. Hvordan skal jeg få vist deg koden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så veldig vanskelig. Bruk denne koden og lim linken inn i den:




text her

Kanskje du skulle fortelle hvordan hun finner det du sier hun skal kopiere? :-)

Høyreklikke osv . Ikke sikkert alle vet det :-)




Min hjemmeside her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lionnnn

Kanskje du skulle fortelle hvordan hun finner det du sier hun skal kopiere? :-)

Høyreklikke osv . Ikke sikkert alle vet det :-)




Min hjemmeside her

Nå skjønte jeg ikke hva du mente.

Fint bilde av deg på hjemmesiden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle fortelle hvordan hun finner det du sier hun skal kopiere? :-)

Høyreklikke osv . Ikke sikkert alle vet det :-)




Min hjemmeside her

Kanskje du skulle kode det sånn at hjemmesiden din åpner seg i eget vindu? :-)

Amiga sin hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen

Det er ikke så veldig vanskelig. Bruk denne koden og lim linken inn i den:




text her

<a href="linkurl" her rel="external nofollow">text her</a>
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg ikke hva du mente.

Fint bilde av deg på hjemmesiden din.

Når andre leser ditt innlegg, står det f.eks. bare noen blå ord der. Man ser jo ikke bakgrunnsoppskriften på hvorfor den fungerer som en link. Det ser man ved å høyreklikke på innlegget (et eller annet sted midt på eller noe) og så velge "view source" (jeg har engelsk Windows).

Da popper det opp en Notepad side. Der kan man se, lese og lære hvordan det funker. Og klippe og lime med seg snedige finnesser fra andres sider for eksempel :-)

Det var slik jeg lærte meg HTML. Hovedsaklig ved prøving og feiling for tre år siden. Nå har jeg glemt alt samma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lionnnn

Jeg gjør jo det, men samma kan det være. Fant en side med oppsett for hvordan det skal være:




text

Voldsomt så knotete dette skulle være.




html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen

<a href="linkurl" her rel="external nofollow">text her</a>

<p> <a href="linkurl" her target="_blank" rel="external nofollow">text her</a></p>

fjern of når du skrver innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lionnnn

Når andre leser ditt innlegg, står det f.eks. bare noen blå ord der. Man ser jo ikke bakgrunnsoppskriften på hvorfor den fungerer som en link. Det ser man ved å høyreklikke på innlegget (et eller annet sted midt på eller noe) og så velge "view source" (jeg har engelsk Windows).

Da popper det opp en Notepad side. Der kan man se, lese og lære hvordan det funker. Og klippe og lime med seg snedige finnesser fra andres sider for eksempel :-)

Det var slik jeg lærte meg HTML. Hovedsaklig ved prøving og feiling for tre år siden. Nå har jeg glemt alt samma.

Ja, nettopp og det var jo det jeg gjorde feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...