Gjest Jente24 Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg lurer på om noen kan svare meg på følgende:(har prøvd andre fora, men får ikke svar) Jeg kjenner en gutt som misbruker anabole steroider UTEN at han trener noe som helst. Han tar steroider en gang i uken (minst) og sier det gir ham et slags "kick". HVA slags kick gir dette? Og hva er poenget med å ta dette dersom han ikke ønsker / gidder gjøre noe for å få muskler ut av det? Kan noen forklare? Er dette et slags rusmisbruk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selurdog Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Anabole steroider er rett og slett hormoner. Hva slags kick det kan gi, er jeg ikke sikker på, men kanskje et av seksuell art? Problemet her er at når kroppen får hormoner tilført så vil den slutte å lage dem selv. Når din venn da en da slutter å ta steroider vil han få store problemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Meget uklokt. Mye testosteron kan gi økt sex-lyst og velvære... sikkert det han mener med "kick". Men fallet _kan_ bli stort for han siden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.