Gå til innhold

Prøver her...om steroider

Gjest Jente24

Anbefalte innlegg

Gjest Jente24

Jeg lurer på om noen kan svare meg på følgende:(har prøvd andre fora, men får ikke svar)

Jeg kjenner en gutt som misbruker anabole steroider UTEN at han trener noe som helst. Han tar steroider en gang i uken (minst) og sier det gir ham et slags "kick". HVA slags kick gir dette? Og hva er poenget med å ta dette dersom han ikke ønsker / gidder gjøre noe for å få muskler ut av det?

Kan noen forklare? Er dette et slags rusmisbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anabole steroider er rett og slett hormoner. Hva slags kick det kan gi, er jeg ikke sikker på, men kanskje et av seksuell art?

Problemet her er at når kroppen får hormoner tilført så vil den slutte å lage dem selv. Når din venn da en da slutter å ta steroider vil han få store problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget uklokt. Mye testosteron kan gi økt sex-lyst og velvære... sikkert det han mener med "kick". Men fallet _kan_ bli stort for han siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...