Gjest Maiken Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg er en jente som er interessert å i gå ned i vekt med trening. Jeg har tidligere vært en "latsabb" og ikke trent på over ett år, men har nå begynt skikkelig igjen. Denne uken har jeg trent to ganger spinning og to ganger styrke. Regner med at jeg kommer til å fortsette tre ganger i uken, hvorav to er spinning. Jeg vet at man bygger muskler og at det veier mer enn fett, men jeg burde vel ha gått ned litt og? Jeg spinner jo, og det er jo så forbrennende. Spiser bare sunt, og ikke sjokolade. Hva er det jeg gjør galt her... Ps. Venter mens om noen få dager, kan det spille inn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selurdog Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Du skriver ikke hvor lenge er det siden du begynte å trene? Nå denne uken? Resultater bør vise seg ganske raskt, ihvertfall innen 1 måned. Du skriver at du spiser sunt, hva vil det si? Hva spiser du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Det er vanlig å legge på seg litt med en gang man begynner å trene...musklene binder mer vann osv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Enkelte jenter er vel 1 kg eller 2 tyngre like før mensen. Den beste slankekuren er trening kombinert med sunt kosthold. Dersom du virkelig trenger å gå ned i vekt, vil nok resultatene komme etter en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.