Gå til innhold

En liten hilsen :)

Anbefalte innlegg

Gjest fru Anki :)

Nå går det lenger og lenger tid mellom hver gang jeg er innom her. Klarer ikke helt å gi noen fornuftige svar lenger. Sitter mange ganger og tenker over den perioden som var i 1999/2000 og hvor forandret livet mitt er nå i forhold.

Vil bare si til dere som er her ogs om fremdeles sliter med overgripere som kommer med trusler: Det ER mulig å få det bedre, det er mulig å få kontrollen tilbake selv! :) Men det krever mye, til tider så mye at man får lyst til å gi opp. Men ikke gi opp, det er dere som vinner til syvende og sist.

Jeg var fullt forberedt på at jeg aldri ville tørre å satse på noe nytt forhold, mye grunnet forholdet med faren til sønnen min og mye grunnet alle truslene som haglet rundt meg. Noe sånt ville jeg ikke dra en eventuell kjæreste inn i.

Men så ble jeg kjent med en helt enestående gutt/mann midt oppe i en veldig vond periode. Jeg prøvde gang på gang å bryte kontakten med han, men han var der hele tida uansett. Han støttet meg, fortalte meg at han var glad i meg og ikke minst viste han meg at han er glad i meg. Så godt å få oppleve det akkurat da! :)

I det siste har det vært veldig stille fra krekene. Jeg har sett han ene 3-4 ganger, tydelig at han bor i nærheten her nå, men akkurat nå vil jeg ikke vite hvor han bor, da tror jeg at jeg ville låst meg inne, og den kontrollen skal han ikke få over meg igjen.

Nå lever jeg et godt liv, giftet meg for 6 dager siden og gleder meg til resten av livet sammen med min kjære ektemann og sønn.

Stå på, folkens, og unn dere selv å ha det bra. Det fortjener dere så uendelig mye!

Sender dere alle mange gode klemmer. Dere er i tankene mine.

Kjempeklemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61489-en-liten-hilsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...