Gjest ikke undertegnet Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hei jeg har gått til innkjøp av en boksesekk, men spørsmålet er: hva skal jeg fylle den med? Hvordan skal jeg fylle den for å få den perfekte hardheten og tyngden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oi Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 vann er visst det beste å fylle den med, da blir den ikke for hard, og den blir ikke bulkete og deformert. men det er ikke alle sekker som kan fylles med vann, så du må være sikker på at din sekk kan det før du prøver. ellers bør du fylle den med tøybiter. da kan du selv bestemme til en viss grad hvor hard den skal være, men den blir etterhvert deformert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Den kalles jo også for sandsekk, så sand kan sikkert være bra. Men den blir veldig tung og hard da, så hvis du vil ha noe mer lettslått, så veit jeg ikke. Isoporkuler kanskje?;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fannster Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 vann er visst det beste å fylle den med, da blir den ikke for hard, og den blir ikke bulkete og deformert. men det er ikke alle sekker som kan fylles med vann, så du må være sikker på at din sekk kan det før du prøver. ellers bør du fylle den med tøybiter. da kan du selv bestemme til en viss grad hvor hard den skal være, men den blir etterhvert deformert. Hei. Boksesekker blir som oftest fyllt med hard sammenpressede tøybiter...et godt alternativ kan være og ta en liten bærepose med sand i bunnen og fylle opp med gamle klær...funket meget bra for meg den tiden jeg var aktiv bokser... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.