Gå til innhold

Det er et helvete..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

..å vite at alle andre er på fest i det fine været. De griller, drikker og har det generelt artig, mens jeg sitter her på vakt med noe kjedelig mat, lite å gjøre, dårlige programmer på tv, lite liv her på dol ser det også ut som, og ellers er ting faen så kjedelig.

Huff, jeg hater å jobbe på lørdager.

I bakrus er jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    25

  • naiv

    9

  • tooonie

    6

  • Zirine

    5

Mest aktive i denne tråden

Skriv en erotisk novelle og send den til meg.

Jeg er faktisk ganske god til sånt, så ikke frist meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg! Livet er hardt. Selv sitter jeg her og passer barn. Dette blir en laaaaang natt. Stakkars meg også!

Barn er nå i det minste hyggelige skapninger, så du har det nok langt mer givende enn meg...

Menmen.. fordelen er vel at jeg tjener 2000 i stedet for å bruke 1000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke har du fortjent en slik tilværelse heller?

Eller?

Jo, jeg har sikkert fortjent det, og jeg tjener jo penger på det...

I tillegg vant jeg 300 kroner på tyrkias seier i stad, og i morgen vinner jeg ca 450 på at Molde slår Brann, Stabæk slår Start og Lyn slår Bryne.

Det at jeg også har med kortet mitt og at det er en del frisende kamper å satse kroner på i morgen gjør jo at jeg kan komme ut av denne helgen med en pen fortjeneste!

Ja, godt og blandet har jeg her, det og røyk, kaffe og grønn farris er jo hyggelig.

Det triste er å gå glipp av festen... Gleder meg til den er slutt sånn utpå natta!

Bakrusen føler jeg ikke at er fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært verre.....Du kuinn ha vært han Sverre borti verret...:-)

Den der var for intern, og jeg fattet ikke en lyd!

Men jeg forstår selvsagt problemet med å hete Sverre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er nå i det minste hyggelige skapninger, så du har det nok langt mer givende enn meg...

Menmen.. fordelen er vel at jeg tjener 2000 i stedet for å bruke 1000...

Joda de er jo hyggelige små skapninger. Nå er de visst forsvunnet. Hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert bra for sjela eller noe sånt, husk du skal lade opp til i morgen. Har du ikke tetris?

Jeg skal fortelle deg en ting, og det er at jeg kan gå på en real smell i morgen, en smell uten noen som helst sammenligning, og den smellen kommer dersom det blir ekstraomganger!

Jeg skal nemlig være på jobb på en ekstrem nedtur-fotballkamp i morgen, i eliteserien...

Jeg jeg tror for øvrig at det står 0-0 før straffespark, og at Tyskland vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine noveller så går ofte fingeren inn!

Ja, og etterpå går de ...... ut?

Inn og ut - det er det som er cluet med sånt vettu.

Jeg synes forresten ikke veldig mye synd på deg. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda de er jo hyggelige små skapninger. Nå er de visst forsvunnet. Hmmm.

De klarer seg sikkert selv, så det er ingen grunn til bekymring bare fordi de er på egen hånd i en time eller tre!

Hvor store er krabatene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha noe morsomt å høre på, så kan du sende meg en mail, og så sender jeg 1 jævlig sint fyr, og en som er jævlig frekk, på lydfil. Festlige greier....Hvis du ikke allerede har hørt de da, som så mange andre...

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og etterpå går de ...... ut?

Inn og ut - det er det som er cluet med sånt vettu.

Jeg synes forresten ikke veldig mye synd på deg. Beklager.

Ja, de går ut etterhvert også, hvis ikke har novellehovedpersonen et betydlig problem!

Jeg føler at det er grunn til å synes synd på meg. Det er trossalt den første kvelden på lenge med fint vær, og det skulle mange søte jenter på den festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...